Køb og Salg

Bøger til markedsføringsøkonom sælges

14. september 2010 af kenn1722 (Slettet) - Niveau: Universitet/Videregående

Statistik i økonomisk perspektiv af Kenneth Hansen og Charlotte Koldsø, 2007, Academica 2007.    250,- Kr.

Marketing Management 12. edition. Af Philip Kotler og Kevin Lane Keller. Pearson, Prentice Hall.     200,- Kr

Mikroøkonomi Teori og Beskrivelse, af Henrik Grell og Elsebeth Rygner, 2006, Limedesign +               

Mikroøkonomi Opgavesamling. Passer til mikrobogen, og sælges kun samme med denne      300 for begge

Communicate! af Michael Pierce, 2009, Academica. Læst i én gang!                            150,-

I Can See You Naked, af Ron Hoff                                                                         100,-

Bridging the culture gap 2nd. edition, Carté og Fox, 2008, Canning                              100,-

Bøgerne er i Århus S. men kan sendes.


Skriv et svar til: Bøger til markedsføringsøkonom sælges

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.