Køb og Salg
Bøger til markedsføringsøkonom sælges
Statistik i økonomisk perspektiv af Kenneth Hansen og Charlotte Koldsø, 2007, Academica 2007. 250,- Kr.
Marketing Management 12. edition. Af Philip Kotler og Kevin Lane Keller. Pearson, Prentice Hall. 200,- Kr
Mikroøkonomi Teori og Beskrivelse, af Henrik Grell og Elsebeth Rygner, 2006, Limedesign +
Mikroøkonomi Opgavesamling. Passer til mikrobogen, og sælges kun samme med denne 300 for begge
Communicate! af Michael Pierce, 2009, Academica. Læst i én gang! 150,-
I Can See You Naked, af Ron Hoff 100,-
Bridging the culture gap 2nd. edition, Carté og Fox, 2008, Canning 100,-
Bøgerne er i Århus S. men kan sendes.
Skriv et svar til: Bøger til markedsføringsøkonom sælges
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.