Almen studieforberedelse (AT)

Må man ændre en problemformulering?

26. maj 2011 af krisstx (Slettet) - Niveau: A-niveau

 Hej folkens!

Jeg skal op i AT i morgen, og vil rigtig gerne inddrage noget med Bush's taler, men det indgår ikke i min proplemformulering, og er derfor overflødigt, så derfor er mit spørgsmål om man må ændre i ens problemformulering? Jeg holder mig stadig til mine fag og mit overemne!

Håber nogen kan hjælpe!!!


Brugbart svar (2)

Svar #1
26. maj 2011 af Blabla66 (Slettet)

Ja må du gerne

Men du kunne måske også bare bruge det som videre undersøgelse?


Brugbart svar (2)

Svar #2
26. maj 2011 af Yow! (Slettet)

nej... bestemt ikke... men du må gerne inddrage nyt materiale hvis du kan koble det fint sammen med alt det andet... du skal blot huske at sige det til fremlæggelsen...altspå det nye materiale som du har fundet... det giver bonus-point :) 


Svar #3
26. maj 2011 af krisstx (Slettet)

men det er bare fordi, at det ikke hænger sammen med min problemformulering, altså det er ikke noget jeg er "nødt til" at finde ud af hvis i forstår? :) er det så stadig relevant?


Brugbart svar (2)

Svar #4
26. maj 2011 af Yow! (Slettet)

hmm... lad mig spørge: hvorfor vil du så have det med? :)


Svar #5
26. maj 2011 af krisstx (Slettet)

 fordi så kan jeg lave en diskursanalyse som en en samfundsfaglig metode, og den er min vejleder rigtig glad for, plus at jeg kan på samme tale lave en argumentationsanalyse. Synes metoder i samfundsfag er lidt "tynde," ved hvad jeg skal sige andet end, at det er en kvalitativ eller kvantitativ metode fordi sådan og sådan, hvis du forstår :)


Brugbart svar (2)

Svar #6
26. maj 2011 af JJ-cool (Slettet)

du må gerne lave en helt ny synopsis med helt ny problemformulering og fremlægge til eksamen - du er jo blevet klogere i mellemtiden


Brugbart svar (2)

Svar #7
27. maj 2011 af Blabla66 (Slettet)

Yow!  - bare så du ved det, man må gerne lave sin synopsis helt om.. det eneste du ikke må andre er dine fag..

Krisstx - hvis det er fordi du gerne vil vise at du kan nogle forskellige metoder, men ikke er helt tryg ved at ændre din problemformulering, kan du jo bare sige "man kunne også have gjort sådan..." - så viser du at du har tænkt over at det også ville have været smart at gøre sådan.


Brugbart svar (2)

Svar #8
29. maj 2011 af Yow! (Slettet)

mine vejleder sagde, at man ikke må lave om på sin problemformulering.. at lave om på sin synopsis kunne der slet ikke være tale om....


Skriv et svar til: Må man ændre en problemformulering?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.