Engelsk

Offline translator

02. juni 2009 af Lessel (Slettet)

Hej.

Jeg skal op i skriftlig engelsk B i morgen, hvor jeg skal bruge en translator.

Jeg har tidligere benyttet mig af google translator, men den virker kun online. På min skole, lukker de alt internet ned, så det er ikke muligt at benytte den.

Jeg har kigget rundt på internettet, og downloadet den ene translator efter den anden. Men enden skal de bruge internet for at oversætte, ellers er der ikke noget dansk til engelsk.


Jeg ved godt der sikkert kommer svar "brug en ordbog" - "du snyder kun dig selv". Ja, det gør jeg vel. Men jeg synes den er god til at overskue en tekst (jeg selv har skrevet), og udfra det oversatte rette det gramatiske.

Håber at nogen af jer, kender en OFFLINE translator, som kan dansk til engelsk.  


Brugbart svar (0)

Svar #1
02. juni 2009 af galvarion (Slettet)

Babylon kan vidst bruges offline.

Men helt ærligt, de er så ringe alle oversætningsprogrammer, der er så mange fejl i oversættelser, ord de ikke kender, for ikke at nævne deres utrolig ringe grammatik..

Jeg synes egentlig hellere du skal bruge din common sense, eventuelt oversætte ord for ord vha. en digital ordbog, det går relativt hurtigt at bygge en sætning op sådan.


Svar #2
02. juni 2009 af Lessel (Slettet)

 Jeg har skam heller ikke tænkt mig at bruge den som komplet oversætter. Kun til at hjælpe mig på vej. Jeg retter det igennem bagefter. Men denne Babylon, har jeg også prøvet. Den virker kun med net opkobling. 

Men hvad mener du med common sense?


Brugbart svar (0)

Svar #3
02. juni 2009 af galvarion (Slettet)

Sund fornuft i oversættelsen :)

Man kan downloade visse ordbøger og wikis,det var åbenbart det jeg havde tænkt. Du har ret, selve translate programmet virker ikke offline. Kender ikk andre. Der findes formentlig ikke nogen så.


Skriv et svar til: Offline translator

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.