Studiebolig

Søger sted at bo i Århus !!

06. august 2009 af DeaSpark (Slettet)

Hej

Nogen der kender til nogen som vil leje i værelse ud.. har kigget på alle de hjemmesider det er muligt at undersøge, men kan ikke sidde og vente flere dage på at de svarer..

Vil helst gerne bo sammen med andre piger i alderen 19-24 og så skal det egentlig bare ligge tæt på Århus Universitet, altså omkring 10-15 minutter på cykel... nogen der har hørt om noget?

Overvejer også at ansøge om kollegie - men hvad ved jo aldrig hvad man får gør man? Altså jeg har bolig garanti, men vil helst have et værelse for mig selv, samt bad og køkken. Er det overhovedet muligt?

VIL MEGET GERNE HØRE FRA JER ... SIDDER IKKE OG LAVER ANDET END AT SØGE BOLIGER FRA DAG TIL AFTEN..


Brugbart svar (2)

Svar #1
06. august 2009 af Jerslev

#0: Du skal søge via www.kollegie8000.dk. Som ny studerende kan du som oftest ikke forvente at få, hvad du gerne vil have, da det som oftest kræver længere tid på ventelisterne.

Hvis du søger under boliggarantien, så får du bare tildelt et eller andet. Det er nok vigtigt i første omgang at komme til at bo i århus. ;)

- - -

mvh

Jerslev


Brugbart svar (2)

Svar #2
19. august 2009 af Pools (Slettet)

Hej,

Jeg er i helt samme situation, vil helst ikke dele køkken og bad, men starter d. 31 så kan ikke rigtig tillade mig at være kræsen. Hvis du kan overleve at bo midlertidig med en dreng og dele en 2 vær. lejlighed, så må du godt li smide en besked


Skriv et svar til: Søger sted at bo i Århus !!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.