Geografi

Mærkelig NG aflevering??

29. marts 2014 af janniheiberg (Slettet) - Niveau: C-niveau

Hej allesammen

Jeg har en lidt anderledes NG aflevering, som jeg ikke lige ved hvordan jeg skal håndtere.

Den er vedhæftet, er der nogen idéer til hvad jeg kan gøre med den? 


Brugbart svar (0)

Svar #1
31. marts 2014 af Agrobiologi (Slettet)

Hvad er det du ikke lige forstår ved opgaven? Selv synes jeg da, at den er lige til, og mærkelig det kan man ikke just kalde den, det er et meget normalt emne, som behandles ofte i de naturvidenskabelige kredse, hvor jeg kommer.

Men du kunne jo starte med, at læse denne artikel, så kunne det da være, at det kunne give dig en idé, om hvilke veje du kan gå.

Vedhæftet fil:Ti_mio_plan_net1.pdf

Svar #2
14. april 2014 af janniheiberg (Slettet)

#1

Hvad er det du ikke lige forstår ved opgaven? Selv synes jeg da, at den er lige til, og mærkelig det kan man ikke just kalde den, det er et meget normalt emne, som behandles ofte i de naturvidenskabelige kredse, hvor jeg kommer.

Men du kunne jo starte med, at læse denne artikel, så kunne det da være, at det kunne give dig en idé, om hvilke veje du kan gå.

Jeg forstår bare ikke hvordan jeg skal starte den, eller hvad det  konkrete spørgsmål jeg skal svare på er. 


Skriv et svar til: Mærkelig NG aflevering??

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.