Debat

Er jeg optaget?

02. april 2014 af Savior123 (Slettet)
Hej alle søde mennesker,

I dag var jeg til optagelsesprøve, og jeg vil selv sige, at det gik fint. I engelsk skulle jeg fortælle noget om mig selv, og jeg fortale b.la. Hvor jeg blev født, hvad jeg laver i fritiden. Derefter skulle jeg læse et tekst op, som jeg derefter skulle analysere. Jeg skulle finde verbs, adjektive og nouns. Jeg fandt nærmest alle nouns og verbs, men glemte hvad tillægsord hed på eng, og fant kun 2. Lavede nogen få sproglige fejl, hvor jeg sagde orden igen. I matematik gik det super godt. Jeg svarede rigtigt på alt det jeg blev spurgt om ud iver et enkelt spørgesmål. Efter det skulle jeg have en samtale, og den gik også meget godt. Vi sluttede af med skriftlig dansk, og der vil jeg mene at der gik det fint. Fysik kemi og fumlede jeg en lille smule med, men ikke så meget. Tror i at jeg vil blive optaget. Jeg var meget høflig, gav hånd og smilte, men ved ikke om det har en virkning. Håber i vil hjælpe

Brugbart svar (1)

Svar #1
03. april 2014 af ShinobiNoKami (Slettet)

Var det på HTX du var til optagelsesprøve?


Brugbart svar (1)

Svar #2
03. april 2014 af hjælpmigplz (Slettet)

Du bliver optaget :-D

Svar #3
03. april 2014 af Savior123 (Slettet)

Nej det var på STX. #2 det håber jeg i hvertfald. Synes ikke jeg fortjente at komme ind til en optagelsesprøve, men nu er det jo over :)


Brugbart svar (1)

Svar #4
03. april 2014 af nadiaChristensen (Slettet)

100 % at du bliver optaget ud fra det du fortæller .. Jeg var selv til optagelsesprøve, dengang jeg selv skulle starte på gym, og jeg blev optaget. og efter min mening, gik det ikke særlig godt for mig men hey jeg kom ind :D 


Svar #5
03. april 2014 af Savior123 (Slettet)

Tusind tak Nadia. Ønsker at læse medicin i fremtiden, så jeg arbejder intens med lektierne, og ekstra viden på nettet... Men holder mig selvfølelig også social, så jeg balancere det social og det faglige lige. Men tusind tak for henvendelserne :)


Brugbart svar (1)

Svar #6
03. april 2014 af nadiaChristensen (Slettet)

Det var så lidt..

Jamen, det lyder super!! go for it ;)


Svar #7
03. april 2014 af Savior123 (Slettet)

Tak!! ;D


Brugbart svar (0)

Svar #8
03. april 2014 af Metapod (Slettet)

Det er sådan det skal gøres din alfa!


Svar #9
03. april 2014 af Savior123 (Slettet)

Hvad mener du med: "Det er sådan det skal gøres din Alfa". Hvordan kan du sammenligne et græsk bogstav med en person? :P


Brugbart svar (0)

Svar #10
03. april 2014 af Metapod (Slettet)

Alpha = Dominant = Internet sprog = Misc 

Beta = Fag = Internet sprog = Misc

Hvis du forstår mig ;)


Svar #11
03. april 2014 af Savior123 (Slettet)

Forstår dig ikke, men betragter det som noget positivt... håber bare det er sådan :)


Brugbart svar (0)

Svar #12
03. april 2014 af Metapod (Slettet)

Ja :)


Skriv et svar til: Er jeg optaget?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.