Studiejob

job som 14-årig

02. april 2014 af anna1088 (Slettet)

hej <3 jeg hedder Anna og søger job i nærheden af Hørsholm, Birkerød og Holte.

Og hvad for nogle job ville i foreslå til en 14-årig pige der ikke gider at passe børn, gå med aviser osv. :-)

-helst noget hvor man ikke "kun" tjener 50-60 kr i timen ;-)

thanks people<3


Brugbart svar (0)

Svar #1
02. april 2014 af LineSand (Slettet)

Det er svært at få et job, der ikke er, at gå med aviser, passe børn og lign. når man kun er 14 år. Prøv og gå ned i din lokale Netto eller lign. og spørg om de mangler en flaskedreng (det kan en pige også godt være!;)), bager assistent, gulv fejer og lign. :)


Brugbart svar (0)

Svar #2
18. maj 2014 af PenelopeCH (Slettet)

Hej Anna,

Du kan også prøve ahandyhand.dk, hvor du kan finde forskellige typer fritidsjobs, som måske passer dig bedre. Du kan oprette en profil og fortælle hvad du er god til. Du kan samtidig lede efter forskellige småjobs i dit postnummer, så kan du altid bruge din cykel! Det er både gratis og let at oprette en profil. Du kan samtidig få opgaven til at passe sammen med timer, hvor du har fri eller weekender. Prøv at læs mere omkring ahandyhand.dk, før du begynder. Jeg vil nok råde dig til at lade dine forældre hjælpe dig med at oprette en profil. Men der er masser af opgaver, der ikke kræver nogen særlig alder..held og lykke!


Svar #3
18. maj 2014 af anna1088 (Slettet)

tusind tak for svarene, det er klart noget jeg vil prøve.


Skriv et svar til: job som 14-årig

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.