Tysk

tysk rettelse

08. april 2014 af stineChili (Slettet) - Niveau: C-niveau

Hej! er der nogen der er søde lige at rette dette igennem da jeg er rigtig dårlig til tysk....:-((

ich möchte gern auf Marihuana sprechen, weil ich habe dieses Thema auf Projekt gehabt. Cannabis ist ein Droge, das auf verschiedene Weise ergriffen werden können. Die häufigste ist rauchen Marihuana. Die häufigste ist Marihuana. Dies wird durch die Substanz getan erwärmt und mit geröstetem Tabak ist, dann rollte in einer Marihuana-Zigarette oder in einer Crack-Pfeife geraucht. Sie können auch essen oder trinken die Marihuana. Die Hanfpflanze ist eine einjährige Pflanze unterschiedlichen Geschlechts. Das heißt, dass finden männliche und weibliche Pflanzen. Eine einjährige Pflanze leben Sie Ihren gesamten Lebenszyklus vom Samen bis zur Pflanze, Blüte, neue Aussaat und Tod innerhalb eines Jahres. Die Pflanzen, an denen die Züchter am meisten interessiert sind, sind die weiblichen Pflanzen, da deren Blütenstände oder deren Spitzentrieb den größten Inhalt an Tetrahydrocannabinol, auch als THC bekannt, aufweisen.  


Brugbart svar (0)

Svar #1
08. april 2014 af Stygotius

Når du er dårlig til tysk, skulle du måske se at blive bedre og ikke bare klare dig med at bruge andres arbejde og bare bede dem om at "lige rette det igennem".. 


Svar #2
08. april 2014 af stineChili (Slettet)

det jo det samme som at få det rettet af sin lærer din nar


Brugbart svar (0)

Svar #3
08. april 2014 af Stygotius

Det er nok ikke så mærkeligt at du er dårlig til tysk når du har  den holdning.


Svar #4
08. april 2014 af stineChili (Slettet)

jamen jeg KAN ikke finde ud af det? jeg har problemer med det.... og prøver så meget jeg kan at lære det?


Brugbart svar (0)

Svar #5
08. april 2014 af Stygotius

Så skulle du stille relevante og konkrete spørgsmål om de problemer du har. Så ville du helt sikkert få hjælp til selv at løse dem. Bare at lade andre fjerne dine fejl, får du INTET ud af, og det fører ikke til nogen forbedring af din tyskviden og -kunnen.

Du må identificere de emner du finder svære, og arbejde med dem -med hjælp fra andre.


Svar #6
09. april 2014 af stineChili (Slettet)

lol


Brugbart svar (0)

Svar #7
10. april 2014 af Stygotius

????????


Svar #8
23. april 2014 af stineChili (Slettet)

lol


Brugbart svar (0)

Svar #9
23. april 2014 af Stygotius

Ja, du har jo klart problemer med at formulere dig.


Skriv et svar til: tysk rettelse

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.