Tysk

Oversættelse fra dansk til tysk - hjælp

08. april 2014 af louisegsa (Slettet) - Niveau: C-niveau

Hej - Jeg har skullet oversætte dette stykke tekst til tysk:
Jeg har prøvet, så godt jeg nu kunne - og jeg har derfor brug for lidt hjælp til at rette de fejl, der nu er.
Der er primært ordstilling og kongruens, som der er fokus på, og ikke selve emnet.

På forhånd, tak! :-)

 

Google var et rigtig fedt sted. Vi fandt det meget interessant, fordi det var meget relevant. Google er din bedste ven, og uden Google ville vi ikke være så kloge!

Vi blev vist rundt af tre ansatte, som arbejdede for Google. Det første, som vi blev udsat for, var deres overdrevne brug af sikkerhed. Vi skulle gå igennem et sikkerhedstjek, så vi kunne komme ind i bygningen.  Den høje sikkerhed gjorde, at vi ikke engang kunne gå på toilettet alene.
Vi hørte om forskelle ting, som Googles ingeniører har opfundet. De har fx opfundet en selvkørende bil. Alle vores guider var danskere, som var blevet headhuntet af Google. De arbejdede med reklame og marketing på forskellig vis. I dag arbejder guiderne, som viste os rundt, også med reklamering på Google; fx hvis man googler ”GO PRO kamera”, så vil der komme en reklame op med dette kamera. Denne reklame kommer frem, fordi den er relevant for den søgning, som man har lavet.

En anden sjov ting hos Google er, at de skal have et køkken i en radius på 30 meter på deres arbejdsplads. Det betyder, at de har snacks, frugt og drikkelse, som de har fri rådighed over 24/7, og det faldt i god jord!:

Google war eine ganz geil Stelle! Wir fanden es sehr interessant, weil es sehr relevant war. Google sind deinen Spezi, und ohne Google wären wir nicht so klug!

Wir würden von drei Beschäftigte rumgeführt, die bei Google arbeiteten. Das erste, wovon wir ausgesetzt wurden, war ihr übertriebener verbrauch von Sicherheit. Wir sollen durch eine Sicherheitskontrolle gehen, so wir in der Bau kamen konnten Die große Sicherheit machte, dass wir nicht einmal auf der Toilette gehen konnten. 
Wir hörten von/um viele verschiedene Dinge, wie Googles Ingenieure erfunden haben. Sie haben zum Beispiel einen/einem selbstfahrenden Auto erfunden. Alle unsere Fremdenführer waren Dänen, die von Google abgeworben worden wären/waren. Sie arbeiteten mit Werbungen und Marketing auf verschiedene Art und Weise. Heute arbeiten unsere Fremdenführer, die uns (rundt?) zeigten, auch mit Werbungen bei Google, zum Beispiel; wenn man sucht nach “GO PRO Kamera“ , dann will da eine Reklame mit dieser Kamera (auf?)gekommen. Diese Reklame kommt hervor, weil sie sehr relevant für das Suchen ist.

Ein anderes spaß Ding bei Google ist, dass sie eine Küche in einen Radius auf 30 Meter an dem Arbeitsplatz sollen haben. Es bedeuten, dass sie haben Snacks, Früchte und Getränke, wie/die sie haben freie Verfügung über 24/7, und es auf fruchtbaren Boden fiel.

 

Svar #1
09. april 2014 af louisegsa (Slettet)

Jeg kunne altså virkelig godt bruge noget hjælp!:-)

Brugbart svar (0)

Svar #2
10. april 2014 af Stygotius

-hjælp til hvad ??


Svar #3
10. april 2014 af louisegsa (Slettet)

Hjælp til at få rettet mine fejl i den tyske del, som jeg har oversat. Men det er ligemeget nu - jeg har fået hjælp. Men tak!

Skriv et svar til: Oversættelse fra dansk til tysk - hjælp

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.