Tysk

virklig brug for hjælp til at rette mit tysk referat

09. april 2014 af julie000 (Slettet) - Niveau: 8. klasse

hej jeg vil lige spørge om der nogen vil hjælpe mig med at rette mit tysk refferat jeg har virklig brug for det jeg har rettet det men ved ikke om jeg mangler noget pleas vil i hjælpe jeg skal aflevere det snart

tysk:

Die Geschichte handelt von Hamide, die in Deutschland lebt, aber sie kommt aus der Türkei. Hamide denkt es normal ist, ein Eis mit ihrem guten Freund Chris zu essen weil sie das oft getan hat, wenn Hamides Vater nicht zu Hause war. Einmal kam Chris und klopfent am die tur und gefragt uber hamide musste eis mit ihm essen. Das verweigerte Hamides Vater und Hamide fragte ihre Vater, wass das Problem ist, wenn sie geht um ein Eis mit chris zu essen. Hamides Mutter zog sie in die Küche und schlug die Tür in der Nase des chris so das Problem zwischen Hamide und ihr Vater nicht noch schlimmer werden bleibt. Der Vater wollte Hamide bestrafen, Er wollte ihr auf eine Reise in die Türkei senden, und dass sie dabei war, mit ihrer Großmutter bleiben eine Weile. Sie sollte der Sohn des Freundes ihres Vaters der Ahmed heisst. Er ist türkisch und lebt in Deutschland und arbeitet mit dem Militärdienst. Wie Hamide fand heraus, dass sie dabei war, ahmad heiraten sie Selbstmord durch den Verzehr von Schlaftabletten Hamide endete im Krankenhaus begehen. Als Chris fand heraus, dass sie im Krankenhaus war, ging er sofort, sie zu besuchen.

dansk:

historien handler om hamide som bor i tyskland men hun kommer fra tyrkiet. Hamide synes det er normalt at spise en is med hendes gode ven Chris for det har de gjort før da hamides far ikke var hjemme. En dag kom Chris og bankede på døren og spurgte om Hamide måtte spise en is med ham. Det nægtede Hamides far og hamide spurgte faderen hvad problemet er når hun tag ud og spiser en is med chris, hamides mor trak hende ud i køkkenet og smækket døren i næsen på chris så problemet ikke skulle blive værre over for hamide og hendes far. Faren ville straffe hamide ved at lade hende rejse til tyrkiet og at hun skulle bo et stykke tid med sin bedstemor hen til hun skal giftes med hendes fars vens søn som hedder Ahmed han er tyrkere og bor i tyskland og han arbejder med militærtjenesten. Da Hamide fandt ud af at hun skulle giftes med ahmad ville hun begå selvmord ved at spise sovepiller hamide endte ved hospitalet. Da chris fandt ud af hun var på hospitalet tog han straks over for at besøge hende.

slut .


Brugbart svar (0)

Svar #1
09. april 2014 af policemanmem

Julie, du har jo allerede bedt om og fået hjælp til dit referat i en anden tråd: https://www.studieportalen.dk/forums/thread.aspx?id=1466353

Jeg har hjulpet dig på den tråd... Jeg kunne forstå, hvis du spørger om hjælp endnu en gang efter at have rettet det igennem jv. de rettelser, du tidligere har fået. Men jeg kan se her, at du bare har oprettet nøjagtigt samme emne endnu en gang uden at rette i din tekst - du fik måse ikke det svar, du ønskede? Skal folk lave det for dig?
Jeg spildte i hvert fald min tid....


Svar #2
11. april 2014 af julie000 (Slettet)

neej jeg kom til at sætte det ind 2 gange det var med en fejl


Skriv et svar til: virklig brug for hjælp til at rette mit tysk referat

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.