Studievalg og videregående studie

Hvilken Computer ???

09. april 2014 af Prinsessen123 (Slettet)

Jeg skal have ny computer til mit fremtidie studie som er universitetet. Lige nu har jeg en Macbook og dette vil jeg ikke have igen, da mange af de programmer jeg bruger ikke kan køre og gider ikke installere word osv. 

Jeg vil derfor høre jeres ideer til en god studie computer, som er let, lille max 13,3t. Den skal bruges til studie & facebook spil. Har kigget på Acer Aspire V5-122P Men ved ikke om det er den rigtige.. 

Har i nogle gode? 


Brugbart svar (0)

Svar #1
21. april 2014 af NKawa (Slettet)

Hej Prinsessen123

Jeg anbefaler helt klart at du holder dig fra Macbooks, da priserne er helt ude af proportioner i forhold til hvad de egentlig indeholder, samtidig med at diverse programmer ikke er kompatible med dem.

Den Acer du har kigget på er helt fin til studiebrug, dog synes jeg at den er en lille smule dyr i forhold til størrelse og indhold, men nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor du vil købe den :)

Prøv siden www.edbpriser.dk, der er meget hjælp at hente, især prismæssigt. Jeg har selv lige købt en Medion Akoya Ultrabook for 3500 kr, 13,3 tommer. Den er kvik nok til at køre nogle af de helt store og nye computerspil, så den kan jeg helt klart anbefale, den skulle du ikke kunne køre helt død med studie og Facebook spil ;)


Skriv et svar til: Hvilken Computer ???

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.