Engelsk

Hjælp

13. april 2014 af la12 (Slettet) - Niveau: C-niveau

Hej SP,

Er der en, der vil være sød at rette min engelsk stil på ca. 1 side med 1,5 linjeafstand?

Hvis I har tid og lyst må I meget gerne skrive til mig, så skal jeg nok sende stilen til jeres indbakke.   

God påske 


Brugbart svar (0)

Svar #1
13. april 2014 af Stygotius

Du vil både skjule at andre har lavet din stil og desuden have andres arbejde lavet helt gratis ???

Det er nok for meget at forvente af Studieportalen.


Svar #2
13. april 2014 af la12 (Slettet)

Jeg har selv skrevet min stil, og jeg vil bare ikke have, at andre skal se den, så de kan kopiere den!!! Jeg vil kun have, at I skal rette den og IKKE skrive den for mig!!! Desuden har jeg også hjulpet andre med deres opgaver, så jeg har også ret til at blive hjulpet!!!!!!!! 


Brugbart svar (0)

Svar #3
13. april 2014 af Stygotius

Du har ret til........     Nå så det er din holdning, tja,. hmm..........

Hvor ellers i Danmark får du gjort noget arbejde gratis ?

Tror du at elektrikeren eller blikkenslageren eller maleren kommer og arbejder ganske gratis ?


Svar #4
13. april 2014 af la12 (Slettet)

Jeg har jo ikke sagt, at en elektriker, blikkenslager eller maler kommer og gør alt arbejdet gratis. Lige nu snakker jeg om Studieportalen, som overhoved ikke kan sammenlignes med fx en elektriker. Studieportalen er et redskab, man kan benytte sig af, hvis man har brug for GRATIS hjælp. Hvis jeg har forstået det rigtigt, mener du så, at alle de mennesker, som spørger om hjælp på Studieportalen, skal betale for at få hjælpen?  


Brugbart svar (0)

Svar #5
13. april 2014 af Stygotius

Ja, hvis de vil have nogen til at gøre arbejdet for sig,  -selvfølgelig ikke hvis det drejer sig om hjælp til selv at komme videre..


Skriv et svar til: Hjælp

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.