Dansk

HJÆLP HJÆLP EKSAMEN

23. april 2014 af ToveBjergegaard - Niveau: 9. klasse

Jeg skal op til den mundtlige eksamen i dansk i 9. klasse. Jeg har trukket "Essays i udtryksform" til mit fordybelsesområde. 

Er der nogen, der kan hjælpe mig med at finde en god tekst jeg kan gå i dybden med? 

Tak på forhånd :)


Brugbart svar (0)

Svar #1
23. april 2014 af Savior123 (Slettet)

Hindbærsnitter :D


Brugbart svar (0)

Svar #2
23. april 2014 af Savior123 (Slettet)

Er du 18 år?


Svar #3
24. april 2014 af ToveBjergegaard

Nej, jeg er 15 år :) Og da vi allerede har haft analyset hindbærsnitter kan jeg desværre ikke vælge den. 


Brugbart svar (0)

Svar #4
24. april 2014 af Savior123 (Slettet)

#3

Nej, jeg er 15 år :) Og da vi allerede har haft analyset hindbærsnitter kan jeg desværre ikke vælge den. 

Vil varmt anbefale dig, at tage på bliblioteket, og spørge om rådighed. De kan virkelig hjælpe dig. Det hjalp i hvert fald mig :D


Brugbart svar (1)

Svar #5
24. april 2014 af Savior123 (Slettet)

De vil måske give dig et samling af forskellige essays, hvor du selv kan finde den besmtemte du kan lide, og skrive/tale ud fra den ;)


Svar #6
26. april 2014 af ToveBjergegaard

Det ville være til rigtig stor hjælp tak! :)


Svar #7
30. april 2014 af ToveBjergegaard

Er der nogle der kender nogen???


Brugbart svar (0)

Svar #8
30. april 2014 af Savior123 (Slettet)

Fandt du ikke noget på bliblioteket... Det kan ikke passer at der ikke er noget, for så hentyder det til at du ikke selv forsøger, hvilket du ikke vil komme særlig langt med... desværre


Svar #9
30. april 2014 af ToveBjergegaard

Jov jeg fandt et par stykker, men ikke nogen der sagde mig det store, så ville bare hører om der var nogen der kendte en som de vidste var god :)


Skriv et svar til: HJÆLP HJÆLP EKSAMEN

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.