Studiebolig

Tingbjerg Kollegiet

26. april 2014 af kjærgaarden (Slettet)

Hej!
Jeg er lige blevet tildelt en 2 værelses lejlighed på Tingbjerg Kollegiet og har også sagt ja.
Efterfølgende er jeg blevet gjort opmærksom på, at kollegiet ligger  i et at de største bande områder i København, hvilket gør at jeg er meget usikker på, om jeg skal flytte dertil.
Jeg har ikke rigtig noget alternativ endnu, men har heller ikke lyst til at føle mig utryg.
Derfor vil jeg gerne lige høre om der er nogle der vil dele oplevelser eller tanker omkring ovenstående.
Håber at høre fra nogen.

Mvh. Sine


Brugbart svar (0)

Svar #1
04. juni 2014 af Lecia (Slettet)

Jeg ved ikke om du stadig kan bruge hjælpen, men jeg kan lige dele ud af mine oplevelser :)

Jeg har før boet i Gladsaxe, rigtig tæt på Tingbjerg. Af personlige erfaringer, ved jeg at der er mange udlændinge boende der. Jeg ved også at jeg har været der ret meget i min barndom, og har aldrig oplevet noget slemt ske. Har også flere veninder fra min daværende grundskole, som voksede op derhenne, og jeg gik ellers på en ret fin skole (Gladsaxe Privatskole). Så det er ikke kun slemme mennesker som bor der :)

Jeg tror ikke du skal være bange for stedet som sådan. Der er ret hyggeligt, og det kommer i bund og grund til at handle om hvem du kommer til at gå sammen med, tror jeg :) Har dog aldrig boet på kollegiet før, men har hørt ret meget dårligt om stedet - bla. med hygiejnen på stedet, det sociale osv. 


Skriv et svar til: Tingbjerg Kollegiet

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.