Eksamensforberedelse

Engelsk disposition, idéer

11. maj 2014 af hejjmeddig (Slettet) - Niveau: 9. klasse

Hej, jeg skal til afgangsprøver i engelsk, og jeg har trukket "Fame" som overemne til min disposition!

Men jeg ved ikke rigtig, hvad jeg kan skrive om... :( Kan I måske hjælpe?


Brugbart svar (1)

Svar #1
11. maj 2014 af LæreNyt (Slettet)

Du kunne fx skrive om hvordan berømmelse påvirker de kendte..? 


Brugbart svar (0)

Svar #2
12. maj 2014 af ChristianET (Slettet)

#1

Du kunne fx skrive om hvordan berømmelse påvirker de kendte..? 

Der er f.eks. Justin Bieber. Det virker ikke helt til at han kan klare alt den opmærksomhed :) Der har også været mange historier om kendte, der døde af narkomisbrug, F.eks. Elvis Presley, Whitney Houston, Curt Cobain. 

Så kan du også komme ind på hvad berømmelse egentligt er for noget. Måske kan du finde nogle sider der beskriver, hvordan det påvirker menneskehjernen? Jeg brainstormer bare lidt :) Held og lykke! P.S. jeg skal også op til mundtligt engelsk snart. Hvis i har lyst må i gerne svare på mit spørgsmål: https://www.studieportalen.dk/forums/thread.aspx?id=1478821


Brugbart svar (1)

Svar #3
12. maj 2014 af LæreNyt (Slettet)

#2
#1

Du kunne fx skrive om hvordan berømmelse påvirker de kendte..? 


Der er f.eks. Justin Bieber. Det virker ikke helt til at han kan klare alt den opmærksomhed :) Der har også været mange historier om kendte, der døde af narkomisbrug, F.eks. Elvis Presley, Whitney Houston, Curt Cobain. 



Så kan du også komme ind på hvad berømmelse egentligt er for noget. Måske kan du finde nogle sider der beskriver, hvordan det påvirker menneskehjernen? Jeg brainstormer bare lidt :) Held og lykke! P.S. jeg skal også op til mundtligt engelsk snart. Hvis i har lyst må i gerne svare på mit spørgsmål: https://www.studieportalen.dk/forums/thread.aspx?id=1478821



Det var det jeg mente :)

Skriv et svar til: Engelsk disposition, idéer

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.