Studiejob

Er studerende men mangler et ikke fysisk fritidsjob

26. maj 2014 af JensWjen (Slettet)

Hej, er der nogen derude som kan hjælpe mig. Jeg søger et fritidsjob, så jeg kan tjene lidt penge ved siden af studiet. Måske er der nogen af jer som har erfaringer med jobportaler, hvor man kan finde lette fritidsjobs, der ikke kræver så meget fysisk?

på forhånd tak


Brugbart svar (0)

Svar #1
26. maj 2014 af c_aastrup

For de ikke-fysiske job, så er det måske noget hvor du skal bruge din viden fra dit stute. Derfor kunne det jo være relevant at vide

1. Hvad du læser?

2. Og hvor du er henne i landet?


Svar #2
26. maj 2014 af JensWjen (Slettet)

Hej og tak for svar. Jeg bor i Valby, og hvorfor jeg skriver ikke fysisk arbejde skyldes at jeg blev opereret i ryggen og derfor ikke kan løfte tunge ting. Da jeg har genoptaget mit studie, ville jeg derfor gerne lave noget der ikke krævede de store fysiske anstrengelser... :)


Brugbart svar (0)

Svar #3
26. maj 2014 af c_aastrup

En af grundene til at tage en uddannelse er ofte at man vil lave ikke-fysisk arbejde.

Hvis du er fagligt god og på et studie hvor ældre studerende kan blive øvelses-time-lærere, så er det en god ting at søge.

Hvis du kan programmering, fx i SAS, burde der være muligheder en god del steder også.


Brugbart svar (0)

Svar #4
27. maj 2014 af linewanga (Slettet)

Hej...har du prøvet at kigge på ahandyhand.dk? Der finder du en masse forskellige opgaver, som ikke kræver særligt meget fysisk. Nu siger du at du bor i Valby, så kan du søge på dit postnummer 2500 og se hvad der dukker op i dit nabolag. Du kan også oprette en profil og fortælle hvad du er god til, altså ikke fysisk arbejde, og så se om du er heldig (det er gratis at oprette en profil). Men jeg vil helt klart anbefale dig at tage et kig på de forskellige opgaver og se om der ikke er et par stykker du kan klare. Jeg har selv en profil på ahandyhand.dk og tjener en del ved siden af mine studier på at løse andres småopgaver, især computere og på at hente og bringe børn fra børnehave og fritidshjem :)
Held og lykke...


Svar #5
02. juni 2014 af JensWjen (Slettet)

Hej @linewanga

Tak for dit forslag med ahandyhand.dk - jeg fik lavet mig en profil og hjælper nu en række pensionister med deres computere. Tak for tippet, kan varmt anbefales til andre, der selv ønsker at vælge hvad de vil lave :)
Også tak til c_aastrup for a være med ind over :)


Skriv et svar til: Er studerende men mangler et ikke fysisk fritidsjob

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.