Psykologi

Kan jeg ændre det

04. juni 2014 af bluekik (Slettet) - Niveau: C-niveau

Fredagen inden vi fik årskarakter i psykologi havde vi karaktersamtaler med min lærer, han nåede ikke at snakke med alle, så min veninde og jeg fandt ham i frikvateret og spurgte om han kunne fortælle os vores karakter, han sagde vi begge havde fået 7. Nogle dage senere da karakterne er udgivet kan jeg se at jeg kun har fået 4, jeg spørger ham så og han siger han har ombestemt sig og holder op med at svarer på mine beskeder, jeg lod det bare ligge, men det irritere mig rigtig meget at en lærer bare kan skifte sin mening efter man har snakket med ham (min veninde var der som vidne)- Så synes i jeg skulle gå videre med det eller bare lade det ligge?
 


Brugbart svar (0)

Svar #1
09. juni 2014 af MorMy (Slettet)

Din lærer kan jo have husket forkert i øjeblikket. Du har grebet ham på et tidspunkt, hvor han har pause og han har (uden sine papirer foran sig?) svaret efter bedste evne.

I min optik findes der meget meget få lærere, der giver karakterer, som ikke er velfortjente.

Hvis du vitterligt mener, din karakter ikke afspejler din indsats, synes jeg du skal opfordre til en dialog omkring det. Hvis din utilfredshed udelukkende udmønter sig i at han har sagt 7 og nu siger 4, selvom det virker mere rigtigt, så ville jeg lade den fare. Du opnår i så fald intet ved at forfølge emnet.

Mvh. My


Skriv et svar til: Kan jeg ændre det

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.