Studiebolig

Rebæk Søpark

10. juni 2014 af Mooncat (Slettet)

Har fået tilbudt et værelse på Rebæk Søpark. Nogen, som har erfaringer med dette kollegium? 


Brugbart svar (0)

Svar #1
10. juni 2014 af MaibritG

Mit umiddelbare bud, taget den igen kommende mangel på studieboliger i København, er at sige ja uanset hvad folk ellers mener om stedet. Dog ville jeg selv have det ambivalent med fælleskøkkenet, men man kan vist ikke være for kræsen i København.

Jeg har dog fundet en tråd om det på Hestenettet: http://www.heste-nettet.dk/forum/1/2204848/2204848/

- - -

Med venlig hilsen
Maibrit


Svar #2
10. juni 2014 af Mooncat (Slettet)

Fælleskøkken burde ikke være et problem. Har ofte besøgt min søster, da hun boede på kollegium, og var ofte med ude i køkkenet, hvilket jeg havde det fint med. 


Brugbart svar (0)

Svar #3
03. august 2014 af rakijovic

En halvgammel tråd, men nu kender jeg nogle der bor derude, og i det store og det hele er det et ok kollegium. Der er plads både til festaberne og dem som mentalt er nået længere end 10. klasse/efterskole.

Køkkenmentaliteten svinger fra køkken til køkken, men jeg har ladet mig fortælle at køkkenerne 2A og 2B er særdeles velholdte og disciplinerede. De tilknyttede værelser er, såvidt jeg husker, hhv. 230-247 og 229-212.

På det mere hverdagspraktiske plan har du et ok pizzeria, en tank og en Lidl indenfor 100 m, såvel som Rødovre st ligger små 200 m væk (ja, Rødovre st, ikke Hvidovre st; lad det ikke forvirre dig), såvel som du i "baghaven" har den hyggelige Rebæk Sø samt Brøndbyskoven. :)

- - -

Vriendelikheid is net sinisme wat 'n jol gekry het! ◄ |||| ► Ljubaznost je samo cinizam što je dobio piće! ◄ ||||

► Prietenia este doar cinism care a băut puțin alcool ! 


Svar #4
10. august 2014 af Mooncat (Slettet)

Tak for svar, rakijovic. Flyttter derud i weekenden, så får jeg jo selv at se, hvordan det hele er, men umiddelbart ser det ganske fint ud :)


Skriv et svar til: Rebæk Søpark

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.