Fransk

fransk eksamen - oversættelse

11. juni 2014 af Rebeccahangaard (Slettet) - Niveau: A-niveau

hej,

jeg sidder til fransk eksamen, hvor jeg har 24 timer til at redegør for en 3 siders lang tekst på fransk.

jeg skal lige have den oversat først, og det tager meget lang tid for mig! og jeg vil gerne komme i gang med selve oplægget til eksamen, så jeg vil blive ekstrem glad hvis der er en/eller flere der kan fransk, og som har tid og mod på at oversætte en del af denne tekst, så jeg ikke skal oversætte det hele :) det vil være en kæmpe hjælp :) :)

jeg starter fra starten af, men hvis der er en der vil hjælpe mig, så må du gerne starte fra side 3, så vi ikke oversætter det samme :)

på forhånd tusinde tak!!!


Brugbart svar (0)

Svar #1
11. juni 2014 af Moderatoren


Svar #2
11. juni 2014 af Rebeccahangaard (Slettet)

hvorfor? det er jo bare en tekst.... 


Brugbart svar (0)

Svar #3
11. juni 2014 af french doctor

Hej

Den går jo ikke, at du sidder til eksamen og så beder om, at nogen skal lave arbejdet for dig.

Det er jo med et godt gammelt dansk ord: Snyd.

Bon courage quand même.

Sincérement

Thomas

- - -

Sincèrement Thomas


Brugbart svar (0)

Svar #4
11. juni 2014 af Andersen11 (Slettet)

#3

Ved en 24-timers eksamen sidder folk hjemme i de 24 timer, hvor de forbereder deres præsentation i eksamenslokalet efter de 24 timer. I den tid kan de i princippet indhente al den hjælp, det er fysisk muligt for dem, herunder hjælp fra forældre, venner, internettet, sprogfaglige eksperter, osv. uden at det betragtes som snyd.

Grunden til at Moderator slettede den vedlagte fil fremgår af linket i #1. Den vedlagte tekst blev vurderet at være beskyttet af ophavsretslige regler, og trådstarter havde ingen ret til at publicere teksten på internettet.


Skriv et svar til: fransk eksamen - oversættelse

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.