Studiebolig

Bor og studerer du i København?

16. juni 2014 af katr1997 (Slettet)

Hej københavnere.

Jeg er interesseret i at høre fra jer, der bor og studerer i København mht. jeres boligforhold og økonomi (her taler jeg om udeboende studerende på SU).

Jeg skal til at i 2.G efter sommerferien og har planer om at læse i København om to-tre år. Jeg er så småt begyndt at kigge på nettet efter både værelser, kollegier og andre lejligheder, men da jeg ikke har den fjerneste anelse om indtægt og udgifter, er det svært at "finansiere" på forhånd - altså hvor mange penge der må kastes efter en bolig i København.

Jeg glæder mig til at høre fra jer :)

Hilsen Thea


Brugbart svar (0)

Svar #1
17. juni 2014 af Jerslev

#0: Du vil som udeboende SU modtager på en videregående uddannelse få udbetalt omkring 5000.- om måneden. Det vil i hvert fald give dig en idé om økonomien.

- - -

mvh

Jerslev


Svar #2
17. juni 2014 af katr1997 (Slettet)

#0 Jeg er godt bevidst omkring indtægten fra staten, men jeg spurgte nu om økonomi OG boligforhold, som jeg ikke kender meget til.


Brugbart svar (0)

Svar #3
17. juni 2014 af MaibritG

Nu er økonomi og boligforhold jo et lidt vidt begreb. Er det i forhold til husleje, andre udgifter? Hvad du har råd til at bo i? Osv.

- - -

Med venlig hilsen
Maibrit


Skriv et svar til: Bor og studerer du i København?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.