Engelsk

Engelsk opgave

22. juni 2014 af Mie12345678 (Slettet) - Niveau: B-niveau

Hej kan nogle læse min opgave i gennem, og kommentere det, hvis der grammatik fejl. 

Vedhæftet fil: Untitled.docx

Brugbart svar (0)

Svar #1
17. juli 2014 af Narkcab

The story is about a girl called Shelly. Shelly is an understanding person who thinks about her parents. She loves her parents very much, and the relationship between her and her parents is very strong. After she is getting informed about her mother has cancer on her tongue, she gets closer with her mother. Shellys mother gets informed about her cancer, on the 51 age. Shelly is worried about her father, because she knows how much he loves his wife. Her mother has a lot of treatments that she is facing. It is difficult for Shelly`s mother, and she gets a lot of problems throughout under the treatment. She has an operation, where she lost her voice. It is hard for her to see her mother suffering. Shelly made a decision that she would stop the treatment, because she cannot tolerate to see her mother in this connotation. A few days later she gets married with a boy who has a very good personality. Some days after her weeding she loses her mother. She gets very upset and cried.

Forstår ikke -> But at least she realized that his mother was dying and she gets emotional when she is thinking about her mother.

End of the story they were taking at a Chinese restaurant, where they were talking about the pretty woman Shelly`s mother. They refreshed the old memories that they had with her. Shelly`s husband hold a speech to Shelly`s father, where he is talking about the picture that they had kept for many years ago. The whole family were happy  about Shelly`s mother is relief now.

- Prøvede mit bedste og rette den af hvad jeg forstod ...


Svar #2
17. juli 2014 af Mie12345678 (Slettet)

Var der sådan nogle grammatik fejl?

Brugbart svar (0)

Svar #3
17. juli 2014 af Narkcab

Ja, rigtig meget!


Svar #4
17. juli 2014 af Mie12345678 (Slettet)

Hvilke slags grammatik fejl er der, som jeg kan arbejde på?

Brugbart svar (0)

Svar #5
17. juli 2014 af Narkcab

- Sætnings opbygning 
- Hvilken form ordene skal blive skrevet i ( nutid/datid )
- Husk dansk og engelsk grammatiske sætninger er slet ikke ens!
- Være ekstra opmærksom på hvordan du pladsere ordene i sætningerne!


Hvis du vil blive bedre, så anbefalder jeg dig at læse D/F-niveau bøger på engelsk, som start ihvertfald! Se amerikanske film/serier, generelt engelske, sådan du får et forsmag på hvordan sætninger bliver opbygget. Self. det man siger, og det man skriver er total anderledes. Men det hjælper meget, og man får et bedre indtryk af både det skriftlige og mundtlige.


Svar #6
17. juli 2014 af Mie12345678 (Slettet)

Jeg har afleveret opgaven til min lærer, tror du at jeg vil få en meget dårlig karakter er lidt nervøs over det?

Brugbart svar (0)

Svar #7
17. juli 2014 af Narkcab

Synd at jeg først så det nu, jeg er også ny her i SP. Hvis jeg skal være ærlig tror jeg at du får under 7 tal. Så længe du ikke har afsluttet faget, there is still chance to change. Du har sommer ferien foran dig, bedste tidspunkt at forberede sig! :-)


Svar #8
17. juli 2014 af Mie12345678 (Slettet)

Tror du jeg vil over 02

Brugbart svar (0)

Svar #9
17. juli 2014 af Narkcab

Kommer an på hvordan din lærer giver karaktere, hvis han/hun er MEGET gavmild så 4 tal!


Svar #10
17. juli 2014 af Mie12345678 (Slettet)

Jeg har lavet en opgave igennem sommerferie vil du se på det

Brugbart svar (0)

Svar #11
17. juli 2014 af Narkcab

Send det :-)


Svar #12
17. juli 2014 af Mie12345678 (Slettet)

Alex:

Alex feels that he is treated like a kid. Alex will grow up, but is difficult for her because his parents think that he is still a little boy. Being of the text where his mother waited in the car of her son Alex.  His mother brought a dress because she having a program at afternoon,  when Alex asked that is a new dress, there is something special on tonight. But Alex knows that she go out to the Vernie Sadge. Alex has to be home and he has a babysitter who is careing of Alex. Alex don`t like the babysitter but only the reason that he sometimes like the babysitter, when his mother forced him to do homework but otherwise he don`t like the babysitter. His parents think that he cannot take care of himself.

When he eats the sandwich it feel to him that he eats a baby food and the feeling that he is a still little boy it can irrited him very much. He just think that he gets too old for the banana sandwich. He don`t want to eat the banana sandwich more.  

Værsgo 


Brugbart svar (0)

Svar #13
17. juli 2014 af Narkcab

Alex will grow up, but it is difficult for her because his parents think that he is still a little boy.

Dansk translate:

Alex bliver opvokset, men det er svært for HENDE fordi HANS forældre tænker at HAN stadig er en lille dreng.

Er det en dreng eller en pige Alex-personen?


Svar #14
17. juli 2014 af Mie12345678 (Slettet)

Pige (-;

Svar #15
17. juli 2014 af Mie12345678 (Slettet)

Undskyld dreng

Svar #16
17. juli 2014 af Mie12345678 (Slettet)

Der skal stå him i sted for her (-;

Brugbart svar (0)

Svar #17
17. juli 2014 af Narkcab

Jeg har virkelige brug for din dansk version af teksten, hvis jeg skal rette det!


Svar #18
17. juli 2014 af Mie12345678 (Slettet)

Jeg kun skrevet den på engelsk (-:

Brugbart svar (0)

Svar #19
17. juli 2014 af Narkcab

Hvad er Vernie Sadge, er det et sted eller et persons navn?


Svar #20
17. juli 2014 af Mie12345678 (Slettet)

Det er et sted

Forrige 1 2 Næste

Der er 34 svar til dette spørgsmål. Der vises 20 svar per side. Spørgsmålet kan besvares på den sidste side. Klik her for at gå til den sidste side.