Studievejledning

Hej

24. juni 2014 af Amiin7 (Slettet)
Hej. Jeg har snydt i min skriftligt dansk eksam men har fået 12 i mundligt og er også egnet til gymnasium. Jeg har fortrudt at jeg snyd, jeg er også optaget i gymnasium vil jeg blive smidt ud efter sommer?? P.s det haster...

Brugbart svar (0)

Svar #1
24. juni 2014 af Andersen11 (Slettet)

Dobbeltpostering med https://www.studieportalen.dk/forums/thread.aspx?id=1497993 hvor en diskussion er i gang.


Brugbart svar (0)

Svar #2
24. juni 2014 af Proprium (Slettet)

Snyd kan aldrig betale sig. Jeg kan sagtens se, at man kan være stærkere skriftligt end mundligt, men det er ingen grund til at snyde. Jeg er dog glad for, at du trods alt kan se, at det er forbundet med visse ulemper, og jeg synes også, at det er fint, at du indrømmer, at du har det dårligt med din beslutning om at snyde - jeg håber, det betyder, at du ikke tænker at gøre det igen? :-)

Ved gymnasiet, at du har snydt til din eksamen, eller er det din (og nu også Studieportalens) hemmelighed?


Brugbart svar (0)

Svar #3
25. juni 2014 af mehmether (Slettet)

Jeg tror ikke der vil ske noget. Du har gjordt det, du fortryder det og det er forbi nu - vær' ikke bange så længe det ikke gentages.


Skriv et svar til: Hej

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.