Studievejledning

Dumpe GSK 6-ugers !!??

25. juni 2014 af CarstenMatsson (Slettet)
Jeg har et spørgsmål som det er sindssygt vigtigt at jeg får korrekt svar på, hvilket min studievildleder ikke kunne give mig:

Når jeg har tilmeldt mig GSK matematik A og lige har bestået (12 og 7) matematik B på HF enkeltfag hvor min fulde HF netop er færdiggjort-

Og jeg så er blevet optaget på GSK under forudsætning af at jeg som førsteprioritet har Polit som har mat A som adgangskrav -

Hvad sker der så når jeg nu har ændret min 1.prioritet til en anden uddannelse som ikke kræver matematik A?

Og endnu værre - hvad sker det hvis jeg ikke afmelder mig GSK og går op og dumper matematik A ? Er mit B niveau så ugyldiggjort fordi jeg er startet på A ?

Og kan jeg så ikke komme ind på min nye førsteprioritet ?

Jeg vil bede om et svar som forudsætter at jeg ikke søger polit som førsteprioritet samt at jeg dumper mat A for så kender jeg scenariet.

Tak.

Brugbart svar (0)

Svar #1
25. juni 2014 af JEEJ2008

Disse mennesker ved mej't om sådan noget - har selv brugt dem. :) http://www.ug.dk/evejledning.aspx


Brugbart svar (0)

Svar #2
25. juni 2014 af allan_sim

#0.

Med enkeltfagsbevis på matematik B har du bestået matematik på dette niveau - også selvom du senere skulle dumpe matematik A.


Svar #3
26. juni 2014 af CarstenMatsson (Slettet)

Tusind tak - ringede til UG og fik samme svar.

Skriv et svar til: Dumpe GSK 6-ugers !!??

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.