Spansk

Kandidat i Spansk sprog og kultur: Jobmuligheder?

02. juli 2014 af Jaxon (Slettet) - Niveau: Universitet/Videregående

Hey!

Jeg har som mange andre studenter lige færdiggjort min gymnasietid :)

Nu står jeg så i en position, hvor jeg skal vælge en videregående uddannelse. Efter at have gennemgået listen over de forskellige uddannelser, stødte jeg på "Spansk sprog og kultur" på KU, hvilket vækkede min interesse, da jeg altid godt kunne lide Spansk på gymnasiet. Dog har jeg nogle spørgsmål indenfor denne uddannelse, som jeg håber at i måske kunne svare på :)!

Hvilke jobmuligheder har man efter at man har færdiggjort en kandidat indenfor denne uddannelse? Jeg ved at man kan blive underviser på gymnasier, højskoler osv. men er der andre muligheder end disse?

Jeg har hørt at man også kan arbejde på ministerier (Eller noget i den retning) med en kandidat indenfor denne uddannelse, hvis dette passer: Er der så nogen der ved hvordan lønnen er for disse jobs :)?

Alt hjælp er værdsat!

Tak på forhånd :)


Brugbart svar (1)

Svar #1
02. juli 2014 af Proprium (Slettet)

Hov, måske skulle jeg snarere have indsat linket i denne tråd?

http://studier.ku.dk/bachelor/spansk/faglig-profil-og-job/

Brugbart svar (0)

Svar #2
02. juli 2014 af robertoca

Hej. Det er rigtigt nok, at man også kan arbejde på ministerier (Eller noget i den retning), når man har læst Spansk sprog og kultur. Jeg har selv været ansat i Arbejdsskadestyrelsen som kontormedarbejder og lønnen var OK. Desuden ved jeg, at den daværende direktør i Arbejdsskadestyrelsen havde en humanistisk kandidatgrad fra Københavns Universitet.


Skriv et svar til: Kandidat i Spansk sprog og kultur: Jobmuligheder?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.