Matematik

Mat. træning?

06. juli 2014 af janvejling (Slettet) - Niveau: 9. klasse

Hej

Min datter har lidt besvær med Mat. Hun er godt begavet og jeg tror hendes mangler skyldes manglende interesse. Imidlertid VIL hun i gymnasiet og vil bruge 9.ende på at forbedre sin matematik. Er der evt en matematik-ekspert/student fra nærværende forum, i nærheden af Kbh./Nørrebro med gode pædagogiske evner, der vil være interesseret i at hjælpe hende det kommende skoleår (mod betaling naturligvis)? Jeg er ked af, hvis dette spørgsmål er helt malplaceret herinde og håber i så tilfælde, at en af jer kan vise mig det rigtige sted hen.

/Jan


Brugbart svar (0)

Svar #1
06. juli 2014 af Andersen11 (Slettet)

Prøv i forumet "Privatlærer".


Brugbart svar (0)

Svar #2
06. juli 2014 af anonym000

#0 

Der er ingen grund til at finde en privatlærer :-) !

Din datter kan finde/få professionelt hjælp herinde helt gratis. Jeg kan garantere dig, at kvaliteten af den hjælp du finder herinde er bedre end hvad du kan finde får penge på fx. privatlærer.dk., dermed ikke sagt, at der ikke er dygtige undervisere på privatlærer.dk.

Mit råd vil være: Din datter skal bare lære at bruge studieportalen.dk :-)

- - -

...............


Brugbart svar (0)

Svar #3
06. juli 2014 af Jukisa (Slettet)

evt. spørg klassens matematik lærer. Da jeg gik i 9. var der en pige som fik "privat lektioner" med læreren inden timerne begyndte


Brugbart svar (0)

Svar #4
07. juli 2014 af Brusebad

Jeg har sendt dig en besked :-)


Brugbart svar (0)

Svar #5
07. juli 2014 af BadBoyBard (Slettet)

Jeg kan være hendes privat tutor, men bor  og læser på et amerikansk universitet i skoleperioden, så kan ikke fysisk være til stede.  

Jeg kan evt. lave potcasts eller vise alle mellemregningerne til det, hun har besvær med. 

Du kan sende mig en besked, hvis i er intereseret, så kan i få min e-mail.

Da jeg hader at modtage penge fra folk for at undervise dem, kan i få det helt gratis ogsaa.  

Derudover, læser jeg økonomi som major og statestik som minor på universitetet, så har en del forstand på matematik, så længe det ikke overstiger multivariable calcalus. :-) 


Svar #6
08. juli 2014 af janvejling (Slettet)

1000 tak alle.

Sjældent har jeg mødt så stor parathed til at hjælpe. Jeg vender optionerne med min datter og vender tilbage snarest.

/Jan


Skriv et svar til: Mat. træning?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.