Privatlærer

Dansk lige som et andet sprog

13. juli 2014 af Danaaa (Slettet)
Først og fremmest, hej og en virkelig god dag til alle sammen.Jeg er en ung pige, der 19 år gammel.Jeg skal begynde på en uddannelse, men desværre er mit dansk niveau ret lavt, da mit måders sprog ikke dansk. Jeg vil snakke, skriver, altså have flydende videnskaber i dansk, som kan svare til 100 %. Jeg ved, at det lyder meget barnligt, men da jeg har ikke nok tiden, skal jeg arbejde hård med det danske sprog. Derfor har jeg brug for ca. en måned's private intensive undervisninger, der i resultatet kan give mig 100% flydende dansk. Håber meget, at der findes nogle søde mennesker, der kan række sine hænder frem)
Hvis du er interesseret i at hjælpe mig, skriv en email til mig
Jeg vil selvfølgelig betale dig for din hjælp.Prisen og andre oplysninger kan vi aftale, når vi kommer i kontakten med hinanden.
Glæder mig til at høre fra dig)Med venlig hilsen Dana

Svar #1
14. juli 2014 af Danaaa (Slettet)

Min e-mail er [email protected]

Brugbart svar (0)

Svar #2
14. juli 2014 af robertoca

Hej Dana

Jeg kan godt hjælpe dig med dit danske, men jeg bor på Amager.

Med venlig hilsen

Roberto


Svar #3
15. juli 2014 af Danaaa (Slettet)

Jeg bor i Slangerup(Frederikssund kommune), måske der findes nogen i nærheden af mig)

Brugbart svar (0)

Svar #4
15. juli 2014 af anonym000

Jeg tror næppe, at en måned vil være nok.

Jeg vil anbefale dig at have styr på det tekniske i sproget: grammatik og retskrivning.

- - -

...............


Skriv et svar til: Dansk lige som et andet sprog

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.