Andre fag

Kvadreret papir (blokke) i god kvalitet ?

23. juli 2014 af anonym000 - Niveau: Universitet/Videregående

Hej

Jeg skal bruge nogle ternet blokke til at skrive på. Jeg er træt af de ternet blokke fra "Relief", da kvalitet er dårlig. Ting som jeg ikke er tilfreds med, med disse Relief-blokke:

1. Papiret er ikke hvidt, men meget lyse blåt. Hvis man skriver med stiftblyant fremkommer skriften meget udtydeligt.

2. Terningerne smitter af. 

3. Papiret er meget tyndt.

4. Der er 4 huller i blokken, så man kan sætte den i en mappe, men problemet er, at hullerne ikke sidder, hvor de skal. Det betyder at man ikke kan sætte papiret i mappen.

Jeg leder efter blokke, som ikke fejler ovenstående. Er der nogle, som kan anbefale nogle gode blokke ?

 Hvad med dem fra Bantex, er de gode ?

På forhånd tak


Brugbart svar (0)

Svar #1
23. juli 2014 af hesch (Slettet)

Hvis du googler papirkvalitet, finder du et væld af links, fx:

http://www.degngrafisk.dk/tryk/Papirkvaliteter.aspx

En retningstråd kan vel være, at kvalitet og pris hænger sammen.

Men lær fagudtrykkene for papirkvaliteter i linkene, og gå hen til din boghandler og giv ham "sved på panden".  :)


Svar #2
23. juli 2014 af anonym000

Jeg var hos bog og ide, de havde Relief-blokke og blokke af lign. kvalitet.

Det er nu meget sjovere at give dem fra elgiganten sved på panden, da de godt kan lige at snyde folk. Det kan man endda gøre med fagord som de burde kende :-)

- - -

...............


Brugbart svar (0)

Svar #3
23. juli 2014 af Pettson

Har du prøvet at spørge hos firmaer, der sælger kontorartikler?
Eller bare nogle andre boghandlere?


Svar #4
23. juli 2014 af anonym000

Jeg har kigget på mange sider. De fleste sælger "standardblokke", hvad det så end er. Hvis man spørger ind til kvalitetet, siger de selvfølgelig, at det er af god kvalitet.

- - -

...............


Skriv et svar til: Kvadreret papir (blokke) i god kvalitet ?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.