Engelsk

Mundtlig Engelsk Kursus!

24. juli 2014 af stinesdikael (Slettet) - Niveau: Universitet/Videregående

Hej! Jeg er ved at læse til engelsk lærer og ønsker derfor brændende at forbedre mit mundtlige engelsk, da det er der jeg halter mest! Jeg har styr på stort set alt, det er bare ligesom om når jeg skal udtrykke mig mundtligt så går det i noget værre rodet sludder.. Derfor vil jeg gerne ud af min "komfort-zone" og udfordre mig selv til at blive bedre og ligge den lille frygt jeg har på hylden!! Jeg lærer selvfølgelig en masse i skolen, men kunne utrolig godt tænke mig at komme til England og simpelthen tvinge mig selv ud i det engelske!! Derfor vil jeg høre om der er nogen der kender nogle kurser i engelsk som man kan tage i England - gerne London? Da jeg jo går i skole, kan det ikke være kurser der varer særlig længe ad gangen, men tænker bare at jeg lærer det bedst ved at blive tvunget til at snakke engelsk :) Håber I kan hjælpe mig! THANK YOU ;-)


Brugbart svar (0)

Svar #1
24. juli 2014 af PSXL

Nu ved jeg ikke, om du går i gymnasiet, eller hvad du gør. Men du kan altid tage på et sprogskoleophold med EF f.eks., det var jeg i sommeren 2010. Man bliver indkvarteret hos en lokal familie, kommer ud på udflugter og deltager i normal undervisning nogle dage også. Jeg var afsted i to uger i sommerferien. 


Brugbart svar (1)

Svar #2
26. juli 2014 af Stygotius

stinesdikael,

Du skulle nok også se at få styr på dit danske.


Skriv et svar til: Mundtlig Engelsk Kursus!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.