Generelt

Søger en CBS og KU studerende til at chatte

27. juli 2014 af NickWalter (Slettet)

Jeg håber du kan hjælpe mig, med at få en oversigt over hvornår forskellige forelæsninger/kurser tager sted på CBS og KU. 


Brugbart svar (0)

Svar #1
27. juli 2014 af BadBoyBard (Slettet)

Nick,

Er det en speciel retning du tænker på? Jeg læser selv økonomi og statestik som minor på et amerikansk universitet, men kan godt komme med input til de kurser, du tager, hvis det er den retning, du er intereseret i.  Økonomi studiet er meget globaliseret, eller det de tilbyder på KU ligner i hvertfald meget det pensum jeg har fagmæssigt. 

Bard


Svar #2
28. juli 2014 af NickWalter (Slettet)

Hey Bard, jeg søger helt grundlæggende at videreuddanne mig udenfor gymnasiets rammer. Jeg vil gerne videreuddannes indenfor økonomi, psykologi og kunsthistori. Jeg synes det er en kæmpe udfordring, at finde de rette bøger at læse. 


Brugbart svar (0)

Svar #3
28. juli 2014 af BadBoyBard (Slettet)

Nick,

Økonomi og psykologi kan sagtens lade sig gøre og en meget god kombo i fremtiden, især hvis, du kan klare matematik. 

Mht. kunsthistori, så er det lidt vanskeligt at uddanne dig inden for dette skemamæssigt sammen med økonomi/psykologi, da disciplinerne ikke rigtig har meget med hinanden at gøre.

Hvad du kunne gøre er at læse Økonomi-Psykologi på en eksempevis CBS og tage nogle aftenkurser i kunsthistorie.  Jeg læser personligt ikke bøger i min fritid, så kan desvære ikke rigtig anbefalde nogle, hvis du ønsker at uddanne dig udenfor universitetets rammer. 

Bard


Svar #4
28. juli 2014 af NickWalter (Slettet)

Der er skemamæssige problemer i forvejen, fordi jeg går på gymnasiet. Men jeg er sikker på jeg kan klare og overskue den ekstra læsning og information.

Skriv et svar til: Søger en CBS og KU studerende til at chatte

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.