Studievejledning

Optagelsesbrev fra AU

30. juli 2014 af hamderduden (Slettet)

Er der andre, som heller ikke har modtaget nogen optagelsesnotis fra AU ? (Hverken i digital indbakke eller på AU's selvbetjening? ) Underligt. 


Brugbart svar (0)

Svar #1
30. juli 2014 af RachaelN (Slettet)

Du skulle gerne have modtaget en mail, hvor du bl.a. blev informeret om, at du skal oprette et login til mit.au.dk, hvor du kan se om du har fået tilbudt en studieplads eller ej under "KOT ANSØGNING" og "følg ansøgning" :-)

Jeg har fået svar derinde. Måske er det gået ned, som følge af at alt for mange er online?


Svar #2
30. juli 2014 af hamderduden (Slettet)

Jeg har ikke sådan en mulighed, som hedder "KOT Ansøgning" når jeg kigger på min selvbetjening. Jeg oprettede mig også med det samme efter jeg modtog kvitteringsmailen. 

Har du noget i mod at vise mig hvordan det ser ud, med et screenshot? 

Mit snit rækker til det oplyste, så jeg burde være optaget. Underligt. Hvad tid kunne du se dit svar? ARGH JEG ER VED AT KOGE OVER!! PLEASE HJÆLP RACHAEL


Svar #3
30. juli 2014 af hamderduden (Slettet)

Har du også modtager noget i E-Boks ? Shit jeg er forvirret lige nu. 


Brugbart svar (0)

Svar #4
30. juli 2014 af RachaelN (Slettet)

Men hvad står der på den øverste linje, når du er inde på selvbetjeningen? For det lyder rigtig mærkeligt. Jeg så allerede mit svar omkring kl.00.00. Det kan være siden gik ned, fordi der var så mange, der var på på det tidspunkt.

Tror dog, at hvis dit snit rækker, at du kan antage, at du er kommet :-) Men det er da forfærdeligt ikke at vide besked 100%. 

Jeg tjekker lige min E-boks. 


Brugbart svar (0)

Svar #5
30. juli 2014 af RachaelN (Slettet)

Jeg har intet modtaget på E-boks. 


Brugbart svar (0)

Svar #6
30. juli 2014 af ajensen112 (Slettet)

hvor også søgt ind på AU og kan se på snit at jeg er kommet ind, men har heller ikke fået noget svar i e-boks.. hmm. 


Brugbart svar (0)

Svar #7
30. juli 2014 af ajensen112 (Slettet)

Her man man se hvilke snit de forskellige uddannelser er kommet op på i år og på den måde se om man er kommet ind på drømmestudie eller ej, når der tilsynladende er bvøvl med at få sendt svar ud til folk

http://ufm.dk/uddannelse-og-institutioner/videregaende-uddannelse/sogning-optag-og-vejledning/ledige-pladser


Brugbart svar (0)

Svar #8
01. august 2014 af sinesin (Slettet)

Har i fundet ud af det?? 


Skriv et svar til: Optagelsesbrev fra AU

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.