Privatlærer

Privatundervisning i statistik og STATA

01. august 2014 af triell (Slettet)

Hej!

Jeg søger en privatunderviser i (bio)statistik og STATA på universitetsniveau. Jeg ønsker hjælp i forbindelse med undervisningen, så det er et løbende forløb, jeg søger.

Jeg er ny på området, så ønsker én som er pædagogisk og kan gå rolig frem, i forlængelse af den undervisning jeg modtager. Jeg har ikke tidligere kendskab til det, så det er meget nyt for mig, og en stor udfordring, men ønsker virkelig at få styr på det!

Jeg er i Aarhus området, så foretrækker én her fra. 

Mvh Trine


Brugbart svar (0)

Svar #1
19. august 2014 af starpen (Slettet)

Hej Trine.

Jeg er ikke fra Aarhus, men Aalborg. Jeg arbejder som undervisningsassistent på AAU, men har sideløbende startet er projekt (www.statahelp.dk), egentlig mest fordi jeg syntes STATA er sjovt at arbejde med :) Siden er ikke helt færdig, men skriv endelig, hvis du har interesse.

Mvh.
Rolf

Brugbart svar (0)

Svar #2
20. august 2014 af starpen (Slettet)

Hej Trine. Jeg er ikke fra Aarhus, men Aalborg. Jeg arbejder som undervisningsassistent på AAU, men har sideløbende startet er projekt (http://www.statahelp.dk), egentlig mest fordi jeg syntes STATA er sjovt at arbejde med :) Siden er ikke helt færdig, men skriv endelig, hvis du har interesse. Mvh. Rolf


Brugbart svar (0)

Svar #3
20. august 2014 af starpen (Slettet)

Hov, dobbelt-post; jeg beklager.


Brugbart svar (0)

Svar #4
30. marts 2016 af cap1 (Slettet)

#2

Hej Trine. Jeg er ikke fra Aarhus, men Aalborg. Jeg arbejder som undervisningsassistent på AAU, men har sideløbende startet er projekt (http://www.statahelp.dk), egentlig mest fordi jeg syntes STATA er sjovt at arbejde med :) Siden er ikke helt færdig, men skriv endelig, hvis du har interesse. Mvh. Rolf

Hej Rolf