Privatlærer

Privatundervisning i statistik og STATA

01. august 2014 af triell (Slettet)

Hej!

Jeg søger en privatunderviser i (bio)statistik og STATA på universitetsniveau. Jeg ønsker hjælp i forbindelse med undervisningen, så det er et løbende forløb, jeg søger.

Jeg er ny på området, så ønsker én som er pædagogisk og kan gå rolig frem, i forlængelse af den undervisning jeg modtager. Jeg har ikke tidligere kendskab til det, så det er meget nyt for mig, og en stor udfordring, men ønsker virkelig at få styr på det!

Jeg er i Aarhus området, så foretrækker én her fra. 

Mvh Trine


Brugbart svar (0)

Svar #1
19. august 2014 af starpen (Slettet)

Hej Trine.

Jeg er ikke fra Aarhus, men Aalborg. Jeg arbejder som undervisningsassistent på AAU, men har sideløbende startet er projekt (www.statahelp.dk), egentlig mest fordi jeg syntes STATA er sjovt at arbejde med :) Siden er ikke helt færdig, men skriv endelig, hvis du har interesse.

Mvh.
Rolf

Brugbart svar (0)

Svar #2
20. august 2014 af starpen (Slettet)

Hej Trine. Jeg er ikke fra Aarhus, men Aalborg. Jeg arbejder som undervisningsassistent på AAU, men har sideløbende startet er projekt (http://www.statahelp.dk), egentlig mest fordi jeg syntes STATA er sjovt at arbejde med :) Siden er ikke helt færdig, men skriv endelig, hvis du har interesse. Mvh. Rolf


Brugbart svar (0)

Svar #3
20. august 2014 af starpen (Slettet)

Hov, dobbelt-post; jeg beklager.


Brugbart svar (0)

Svar #4
30. marts 2016 af cap1 (Slettet)

#2

Hej Trine. Jeg er ikke fra Aarhus, men Aalborg. Jeg arbejder som undervisningsassistent på AAU, men har sideløbende startet er projekt (http://www.statahelp.dk), egentlig mest fordi jeg syntes STATA er sjovt at arbejde med :) Siden er ikke helt færdig, men skriv endelig, hvis du har interesse. Mvh. Rolf

Hej Rolf

Jeg kan ikke få linket til at virke. Jeg står i den situation at jeg skal igang med brug af stata og er grøn for at sige det pænt. Så hvis du stadig hjælper andre med STATA lyder du som den rette til at hjælpe mig hvis du er interesseret.

VH

Katrine


Skriv et svar til: Privatundervisning i statistik og STATA

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.