Programmering

Macbook forsikring - forsent?

06. august 2014 af Hansihh (Slettet)
Hej
Har købt en macbook air, dog havde butikken ikke flere på lager. Macbooken ankommer imorgen, dvs jeg kan afhente den imorgen, har reserveret og betalt for den. Dog har jeg ikke tilkøbt forsikring, kan jeg efter fx 3 måneder købe forsikring? Spørgsmål: hvis den går istykker (min skyld), ikke tænder eller lignende. Kan jeg så købe forsikring og reparere den? Eller skal macbooken være i perfekt stand før man tilkøber forsikring?

Brugbart svar (0)

Svar #1
06. august 2014 af Dulugtergrimt

Du kan naturligvis ikkeskade dine ting, købe en forsikring og lade dem reparere skidtet for dig. Kunne man det, ville der ikke være pointe i at købe en forsikring på forskud.

Forhør dig evt i butikken om du kan købe forsikring. Forsikringer er generelt en god forretning, så mon ikke?

Brugbart svar (0)

Svar #2
06. august 2014 af MaibritG

Den skal købes sammen med maskinen - især i forhold til computerens stand. Undersøg eventuelt om din eller dine forældres (hvis du bor hjemme) indbosforsikring dækker elektronik. Måske er det muligt at tilkøbe en forsikring når du afhenter din PC eller tilkøbe én gennem dit forsikringsselskab.

- - -

Med venlig hilsen
Maibrit


Skriv et svar til: Macbook forsikring - forsent?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.