Studievejledning

Brev fra AU ang. holdstart

09. august 2014 af sinesin (Slettet)

Har i fået en brev ang. yderligere informationer om holdstart osv.? Jeg blev optaget på medicin men har ikke modtaget nogen post endnu og der er studiestart den 21.


Svar #2
09. august 2014 af sinesin (Slettet)


Brugbart svar (0)

Svar #3
09. august 2014 af LarsJensen0 (Slettet)

Hej,

et gæt eller to:

Har du bekræftet din studieplads?

Har du flyttet eller meldt midlertidig adresseændring?

Har du checket din E-boks?

Har du kontrolleret din nye studie-mail?

ok, det var fire gæt.

Hilsen Lars


Svar #4
09. august 2014 af sinesin (Slettet)

#3

Hej,

et gæt eller to:

Har du bekræftet din studieplads?

Har du flyttet eller meldt midlertidig adresseændring?

Har du checket din E-boks?

Har du kontrolleret din nye studie-mail?

ok, det var fire gæt.

Hilsen Lars

Har vi et studie-mail? Jeg har ikke flyttet adresse eller noget og jeg har bekræftet min studieplads. Jeg har ikke fået noget i min E-boks. :/

Nårh jah hvis du mener selvbetjening i AU som studiemails så har jeg hellere ikke modtaget noget der. 


Brugbart svar (0)

Svar #5
09. august 2014 af RachaelN (Slettet)

Jeg har heller ikke modtaget noget og starter også der. Håber, der kommer noget i løbet af næste uge :) 


Brugbart svar (0)

Svar #6
09. august 2014 af RachaelN (Slettet)

#2 mig bekendt får man ikke sådan noget personligt. Jeg kan ikke helt huske om det stod noget vedr. studiestartsportalen i optagelsesbrevet, men det tror jeg, der gjorde. Folk, jeg kender, som skal læse kemi har også fundet disse informationer vha. den portal og ikke via et brev. 


Svar #7
09. august 2014 af sinesin (Slettet)

#5

Jeg har heller ikke modtaget noget og starter også der. Håber, der kommer noget i løbet af næste uge :) 

Puha. Jeg var lige ved at gå i panik mode stille og rolig. Tillykke med optagelsen. Håber Medicin bliver rigtig spændende for os begge. Jeg er rigtig spændt >_<

 #6 Man plejer normalt at få et brev ang. hvilken hold, bøger osv. man er på. Men så kommer det nok i næste uge forhåbenlig.  


Brugbart svar (0)

Svar #8
09. august 2014 af RachaelN (Slettet)

Jeg mente, at det LubDub henviste til ikke er noget, man får personligt :)

Jeg er også helt vildt spændt og får sommerfugle i maven om tanken. Det hele er nyt, nye mennesker, ny "skole", ny arbejdsform osv. så det er forståeligt. Det bliver spændende :) 


Svar #9
09. august 2014 af sinesin (Slettet)

Nårh. Men jah det er det. Det skal nok blive godt :)


Skriv et svar til: Brev fra AU ang. holdstart

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.