Studievalg og videregående studie

Bioanalytiker eller -studerende søges!

11. august 2014 af DLKY (Slettet)

Er du bioanalytiker, bioanalytikerstuderende eller kender du en eller flere, der er det? Så vær venlig og skriv til mig over indbakken. Det omhandler min kommende bacheloropgave. Jeg vil bl.a. spørge om anbefalinger til valg af emne og speciale samt spørge om du kunne tænke dig at hjælpe mig med at skrive opgaven og tjene lidt penge på det.. Det er først om et halvt års tid jeg skal skrive den, men jeg vil gerne søge en der kan hjælpe mig allerede nu, så jeg har det på plads. 

Håber du/i kan hjælpe! Tak på forhånd :)


Brugbart svar (0)

Svar #1
11. august 2014 af Andersen11 (Slettet)

Du søger folk til at hjælpe dig med at snyde dig til et opgavebesvarelse?


Svar #2
11. august 2014 af DLKY (Slettet)

Nej #1, jeg søger en der kan sidde og hjælpe mig og jeg vil betale fordi personen skal sidde og sætte tid af til det. 


Brugbart svar (0)

Svar #3
11. august 2014 af Andersen11 (Slettet)

#2

I #0 søger du ellers hjælp fra folk til at skrive opgaven mod betaling.


Svar #4
11. august 2014 af DLKY (Slettet)

Ja til hjælp, og jeg har forklaret hvorfor.


Brugbart svar (0)

Svar #5
12. august 2014 af LarsJensen0 (Slettet)

Hej,

Her er lidt ganske gratis:

- Find på et emne der interesserer dig. Hvis du ikke er interesseret i bio-analytik, er det så det rigtige studie du er på?

- Undersøg derefter selv emnet, find litteratur, udtænk ideer til forsøg etc. Her er din faglighed, på basis af de første 2½ år der skal hjælpe dig.

- Skriv dit bachelorprojekt, på baggrund af ovenstående.

Hvis du VIL betale får hjælpen, så send et beløb til Børnens Kontor i Århus. Tak

Hilsen Lars


Skriv et svar til: Bioanalytiker eller -studerende søges!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.