Engelsk

Hvad handler teksten om? :(

13. august 2014 af Bobbyhans (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej alle!

Er der nogen skarpe hoveder til engelsk derude? Jeg skal fremlægge i engelsk imorgen, hvor jeg skal give et referat af nedenstående tekst om Free Will. Jeg forstår ikke teksten helt, så er der nogen der ville være så søde lige at skrive et referat om hvad teksten handler om. :D Mange tak!  
 

Free will

The idea that we must be punished for any act of wrongdoing, whatever its nature, relies upon a belief in human free will and a person's ability to be responsible for their own actions.

If one does not believe in free will, the question of whether it is moral to carry out any kind of punishment (and conversely reward) arises.

Arthur Koestler and Clarence Darrow argued that human beings never act freely and thus should not be punished for even the most horrific crimes.

The latter went on to argue for the abolition of punishment altogether, an idea which most people would find problematic.


Brugbart svar (0)

Svar #1
13. august 2014 af JEEJ2008

Hvad er det ved teksten du ikke forstår ... selve det engelske eller budskabet eller... ??


Svar #2
13. august 2014 af Bobbyhans (Slettet)

Hej. Buskabet bag det.


Svar #3
13. august 2014 af Bobbyhans (Slettet)

#1

Hvad er det ved teksten du ikke forstår ... selve det engelske eller budskabet eller... ??

Hej. Budskabet bag det. 


Skriv et svar til: Hvad handler teksten om? :(

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.