Køb og Salg

IV(Kommunikation) bøger til salg!

22. august 2014 af sarah20874 (Slettet)

Bøger til IV(Kommunikation) studiet!
Jeg sælger følgende bøger, som er som nye. I ingen er dem, er der streget over/skrevet i (undtagen navn på første side).

1. Organisations teori 5. udgave: Jørgen Frode Bakka og Egil Fivelsdal. (70 kr.)

2. Sæt ord på 1. udgave: Thomas Hestbæk Andersen (70 kr.)

3. Market research made easy, 1. udgave (1993): Don Doman, Dell Dennison og Margaret Doman. (40 kr.) + IKKE EN DEL AF IVK STUDIET

4. International markedskommunikation i en postmoderne verden  1. udgave: Finn Frandsen et. al (70 kr.)

5. Kommunikation skaber din organisation 1. udgave: Heidi Hansen (70 kr.)

6. Mellemøstkonflikter - Historie og samfund 1. udgave: Anders Jerichow (70 kr.)

7. Nordisk Socialsemiotik - Pædagogiske, multimodale og sprogvidenskabelige landvindinger: Thomas Hestbæk Andersen og Morten Boeriis. Syddansk Universitetsforlag 2012 (70 kr.)

8. Kompendium til tekstanalyse og tekstproduktion efterårssemestret 2012.  (70 kr.)

Bøgerne ses i vedhæftede word fil

Vedhæftet fil: DBA IVK BØGER.docx

Brugbart svar (0)

Svar #1
31. august 2014 af Kennethksk (Slettet)

Hej,

Jeg er interesseret i denne:  Kommunikation skaber din organisation 1. udgave: Heidi Hansen (70 kr.).

Er der mulighed for at sende den eller hvordan kan vi klare udvekslingen hvis det er?:)


Svar #2
31. august 2014 af sarah20874 (Slettet)

Den er solgt :)

Brugbart svar (0)

Svar #3
01. september 2014 af frksahan (Slettet)

Hey! Jeg vil gerne købe disse to bøger hvis du har dem læggende ASAP : 

1. Organisations teori 5. udgave: Jørgen Frode Bakka og Egil Fivelsdal. (70 kr.)

7. Nordisk Socialsemiotik - Pædagogiske, multimodale og sprogvidenskabelige landvindinger: Thomas Hestbæk Andersen og Morten Boeriis. Syddansk Universitetsforlag 2012 (70 kr.)


Skriv et svar til: IV(Kommunikation) bøger til salg!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.