Spansk

Oversættelse

25. august 2014 af simonpedersenbrow - Niveau: A-niveau

Hej Studieportalen.

Jeg har en lille oversættelse, som bringer mig nogle problemer. Det ville gøre mig glad, hvis nogen kunne hjælpe lidt.

Los corredores veteranos tienen sus tradiciones. Eligen sus puestos favoritos en el recorrido, llevan sus ejemplares del Diario De Navarra. Rezan ante el Santo, y por lo general demuestran un comportamiento reservado ante lo que viene.

Dette har jeg oversat til dette:

De veterane løbere har deres traditioner, de vælger deres favorit rute, og medbringer et eksemplar af Diario de Navarra. Her beder de en bøn og generalt viser de en fortrolig adfærd... og det er har jeg bliver i tvivl om hvad det sidste betyder... Nogle der kan hjælpe?


Brugbart svar (0)

Svar #1
25. august 2014 af jbmm

De veterane løbere har deres traditioner, de vælger deres favorit rute pladser i løbet, og medbringer et eksemplar af Diario de Navarra. Her beder de en bøn og generalt viser de en fortrolig adfærd... og det er har jeg bliver i tvivl om hvad det sidste betyder mit bud: (over) for det som (vil) komme/ske


Skriv et svar til: Oversættelse

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.