Samfundsfag

Emne til tabel

26. august 2014 af ramiac (Slettet) - Niveau: C-niveau
Hej Folkens

Nogle der kan hjælpe mig med at finde en relevant tabel at snakke om til Samfundsfag. Jeg har søgt rundt omkring og jeg kunne intet finde... Det skal være et emne som jeg skal kunne lave en tabel om samt en tekst. Tabellen skal være relevant i forhold til emnet.

Tak på forhånd....

Brugbart svar (0)

Svar #1
26. august 2014 af Moderatoren

Skal du både finde en tabel og lave en tabel? 

Kan tabellen handle om alt muligt forskelligt?


Brugbart svar (1)

Svar #2
26. august 2014 af peter lind

Gå ind på danmarks statistik og find en passende tabel. Det kunne være antallet af fødsler, antal af studerende på universitet eller i gymnasiet, Antallet af asylansøger o.s.v


Svar #3
26. august 2014 af ramiac (Slettet)

Ja, det lugemeget hvilken tabel jeg skal bare kunne snakke om den eller vise noget med den. Men antallet af studerende på gymnasiet og dem der vælger ethvervudd.. kunne man snakke om det? Hvad kunne man f.eks. snakke om?

Brugbart svar (0)

Svar #4
26. august 2014 af peter lind

Det er et udmærket valg. Du kunne snakke om hvordan det har udviklet sig over tid samt hvorfor det har udviklet sig på den måde


Svar #5
26. august 2014 af ramiac (Slettet)

Tak skal du have teksten skal fylde en halv side så der skal ikke så meget på. Men hvis jeg forklare der du skriver tror du så min lærer vil synes at det er relevant?

Brugbart svar (0)

Svar #6
26. august 2014 af peter lind

ja


Svar #7
26. august 2014 af ramiac (Slettet)

Ok tak skal du have Peter. Jeg synes det var nogle gode eksempler du kom med, og jeg er sikker på at det vil kunne imponere læren.


Skriv et svar til: Emne til tabel

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.