Dansk

Hvor går grænsen. Er det her en klumme.

26. august 2014 af TheMazeX - Niveau: 9. klasse

Hej jeg er lidt i tivil om det her er en klumme. Og jeg er også gå lidt i stå så jeg håber at i vil hjælpe mig i gang. Jeg vil også vide om hvor god den er. Og måske hvilken karaktere jeg kunne får få den. Jeg går i 8.klasse.

Her er en lille bid af min klumme som jeg tror er en.

En lørdag aften gik jeg en tur ned ad Søndergade med mine venner. En dejlig sommeraften med fred, rolige og afslappede mennesker i byen, som nød at have weekend, men så nåede vi den skør kvarter hvor alt startet. Det var som om at gå en i en losseplads. Lugten af alkohol, spiritus og bræk følte næsen. Der kom en lille pige, der sagde til mig: ”Fucking gamle sure dyr” selvom jeg nu var kun 22 år gammel. Ved den ene side af kvarteret var der skøre teenager som tørner rundt som tosser og kalder andre folk mærkelige ting som F.eks. ”Fuck dig, svin, bøsse osv. Selvom de har nok   max har drukket en øl eller to blev de så stive at de ikke engang kunne stå på deres eget ben, bare fordi at det er sejt at være fuld.


Skriv et svar til: Hvor går grænsen. Er det her en klumme.

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.