Dansk

dansk brev

27. august 2014 af 120867Per (Slettet) - Niveau: 8. klasse

lyder det her som et brev eller du må godt give ider og rette vis der er store fejl

Hej Carl

Hvordan har du det i købehavn

Nu skal du høre, hvad jeg har oplevet på mit college. Jeg tror aldrig at du har hørt noget lignende og jeg kan selv ikke fatte det.

Det var en fredag i sidste uge jeg sad alene på mit værelse og hørte musik, da jeg pludselig kunne høre en underlig kliken. Jeg kunne ikke høre hvor den kom fra men underlig var lyden. Der sad jeg helt stille, bare og lyttede til min musik. Men den lyd kunne jeg ikke få ud af mit hoved den blev bare ved og ved og ved og ved. Jeg vidste ikke om det bare var noget jeg indbildte mig selv. En af mine venner kom over om aften for at spise sammen med og han kunne ikke høre den underlige klikke lyd. Da klokken blev 23:23 og han to hjem jeg gik ud for at børste mine tænder, da jeg kom der ud var spejlet helt dugget til og der stod et tekst ”jeg kommer efter dig” jeg vidste ikke om der bare var min ven der lavede sjov med mig eller om der havde været nogen inde i min lejlighed. Jeg gad ikke at tænke mere over det, så jeg gik bare i seng da klokken slog 24:00 begyndte der at være en masse stemmer som jeg syntes der talte til mig. Jeg kunne ikke forstå hvad de sagde til mig men. Men det var altså uhyggeligt der lå jeg og kunne høre en masse stemmer tale til mig. Jeg kunne ikke se noget. Men Da klokke så slog 1 forsvandt alle lydene og der blev helt stille. Jeg lå og tænke om det var noget jeg bildte mig ind, eller om der var tale om noget overnaturligt, nå men altså jeg lagde mig til at sove uden videre at tænke over dette.

Den næste morgen vågnede jeg og det var helt stille, ingen lyde ingenting, kun mig på mit værelse. Jeg gik ud i køkkenet uden videre at tænke over hvad der var sket i løbet af natten. Jeg kunne ikke høre nogen ude på gangen, jeg kikkede på uret og så at klokken var 9:30 og lektioner var i gang, jeg tænkte mig om og gad til mine timer, så jeg holdte en fridag. Jeg gik ind med min morgenmad og lagde mig til at se noget tv. Der lå jeg helt stille også pludselig slukkede tv’et, og jeg begyndte at høre de lydene fra i nat jeg tænkte fuck!!!! Nu skal jeg død men. Men det holdte om. Jeg var måske virkelig begyndt at blive sindssyg eller var det måske virkeligt og ikke bare noget som jeg bildte mig selv ind.

Tingene er stoppet nu, og jeg føler mig ikke utryg mere når jeg skal sove om natten. Men det er stadig en lille smule ubehageligt når jeg skal gå rund i et hus hvor der er mørkt.

Du må hilse hele din familie og alle dem jeg kender.

M.v.h.


Brugbart svar (3)

Svar #1
27. august 2014 af Stygotius

Nej, nej, -den går ikke.

Man kan ikke bare smide en lang tekst i hovedet på andre og ville have at de skal gennemlæse, rette og kommentere den og oven i købet desuden lave nye forslag.

Studfieportalen er ikke en sprogmaskine der er til fri og gratis rådighed.

Du kan få hjælp til konkrete problemer som du ikke selv kan løse, men det er ikke meningen at andre skal gøre arbejdet for dig.

"du må godt give ideer og rette hvis der er store fejl"   -Sådan beder man ikke om hjælp.

Det du forlanger, har intet med hjælp at gøre, men er udnyttelse af andre.


Brugbart svar (1)

Svar #2
31. august 2014 af rakijovic

Det er ingen hemmelighed at dansk er en insulær dialekt som kun med besvær tales af de indfødte, men at befolkningen nu ikke engang kender navnet på deres hovedstad, endsige kan stave til det, bekymrer mig virkelig.

- - -

Vriendelikheid is net sinisme wat 'n jol gekry het! ◄ |||| ► Ljubaznost je samo cinizam što je dobio piće! ◄ ||||

► Prietenia este doar cinism care a băut puțin alcool ! 


Skriv et svar til: dansk brev

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.