Studievejledning

Gymnasie skift

02. september 2014 af Marcus017 (Slettet)

Hej.

Jeg havde valgt et gym som min hovedpioitet og kom desværre ikke ind så hele sommeren har jeg ringet til det gym og spørge om ledige pladser desværre uden hel.

Så er jeg så startet i ballerup som var nummer 2.

I ballerup havde jeg det faktisk rigtig godt i min klasse og lærende men da jeg 2 uger efter faktisk fik muligheden for at starte på min første prioitet sagde jeg ja.

nu har jeg så kun været der i 2 dage, men det føles underligt.

Jeg ved ikke om i kan følge mig men det er som om at ballerup var der jeg hørte hjemme.

Alle kendte mig og lærende virkede også til godt at kunne lide mig.

Men i det nye gym selvom der kun er gået 2 dage er der ikke nogle der har været hene til mig og evt. spurgt mig om jeg vil med ned i kantinen...  

kun lærende har budt mig ordentligt velkommen.

Det skal siges at jeg aldrig har prøvet at skifte "skole" før så at starte i et sted hvor folk allerede kender hinanden er helt nyt for mig. 

Jeg har stadig tænkt mig at være på mit førsteprioitets sted i nogle uger men føler bare at jeg gør det forkerte...

Mit spørgsmål til jer var så bare om hvad I vil havde gjort?

er der nogle som også har prøvet at skifte gym hvor det bare tog lidt tid før det hele var godt, eller er der nogle som har flyttet tilbage igen?

Hvis der er mere i vil vide spørger i bare :)


Skriv et svar til: Gymnasie skift

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.