Historie

!!VIGTIG!! Hjælp

05. september 2014 af en29 - Niveau: B-niveau

Hej,

Et afsnit fra USA's afhæninghedserklæring, "Disse koloniers tålmodige lidelser har været af denne karakter, og således er nu den nødvendighed, som tvinger dem til at ændre deres hidtidige styreformer. Den nuværende britiske konges historie er beretningen om krænkelser og overgreb, som alle har til direkte formål at oprette et uindskrænket tyranni over disse stater. Lad os, for at bevise dette, fremlægge kendsgerningerne for en upartisk verden."
 

Jeg skal analysere http://da.wikisource.org/wiki/USA%27s_uafhængighedserklæring , men forstår ikke helt disse tre linjer i indledningen

Håber virkelig der er en som kan hjælpe 


Brugbart svar (0)

Svar #1
07. september 2014 af Ganymedes

Okay, jeg skal lige forstå dig ret - du ønsker en forståelig oversættelse af det afsnit, som du inddrager i tråden eller de første tre indledende linjer på hjemmesiden?


Svar #2
07. september 2014 af en29

Det jeg har sat i anførelsestegne her

Brugbart svar (0)

Svar #3
07. september 2014 af Ganymedes

Okay.

Koloniernes lidelser har været af denne karakter (eftersom at jeg ikke har læst hele teksten, kan jeg ikke beskrive nærmere, hvor voldsom situationen har været, men det ved du forhåbentlligt) og derfor har det tvunget dem til at ændre deres nuværende styreform. Den britiske konges historie fortæller om krænkelser og overgreb af disse stater, som har været en dybt uremelig behandling. Lad os fortælle dette til en objektiv/holdningsfri verden.

Jeg vil varm anbefale dig, at du får skaffet en betydningsordbog.


Skriv et svar til: !!VIGTIG!! Hjælp

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.