Studievejledning

ud boende su over 20 videre gående udd.

09. september 2014 af michallaa (Slettet)

Hej. Er der nogle af jer der ved hvilke kritere man skal fylde udover være udboende for at kunne få udeboende SU ... Synes ikke rigtig jeg kan finde noget på hjemme siden på su.dk.. Skal man melde det til sin skole eller skal man bare ordne det hele inde på su.dk? ?


Brugbart svar (0)

Svar #1
09. september 2014 af MaibritG

Måske at mit svar i denne tråd delvist kan hjælpe dig: https://www.studieportalen.dk/forums/thread.aspx?id=1507522

Skal man melde det til sin skole eller skal man bare ordne det hele inde på su.dk? ?

Du søger på SU.dk, og så sker tilmeldingen derigennem såfremt, at du er tilmeldt en SU-godkendt skole. 

- - -

Med venlig hilsen
Maibrit


Svar #2
09. september 2014 af michallaa (Slettet)

så jeg skal ikke snakke med skolen om det? For dengang jeg gik på gymnasiet skulle skolen ordne det..


Brugbart svar (0)

Svar #3
10. september 2014 af MaibritG

så jeg skal ikke snakke med skolen om det?

Nej, det behøver du ikke. Det hele kan under normale omstændigheder ordnes elektronisk. 

- - -

Med venlig hilsen
Maibrit


Svar #4
13. september 2014 af michallaa (Slettet)

Hvornår er det så smartest at søge om udeboende? Hvis j søger den 1 oktober får jeg så su november? Vil den nå at gå igennem.. Lad os nu antage at den ikke går igennem får jeg så stadig min hjemme boende su..

Skriv et svar til: ud boende su over 20 videre gående udd.

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.