Dansk

DANSK HJÆLP

14. september 2014 af youtubee (Slettet) - Niveau: B-niveau

En der har tid til at rette min stil igennem for grammatiske fejl?? :)

den er på 2 sider ca


Brugbart svar (1)

Svar #1
14. september 2014 af Koburg58 (Slettet)

Vi hjælper dig ikke med at rette din stil. Det gør din lærer.


Svar #2
14. september 2014 af youtubee (Slettet)

Af min lærer for jeg ikke en forklaring på det der er rettet - det er ligeledes heller ikke fordi jeg vil have en rette stil uden forklaring. 


Brugbart svar (0)

Svar #3
14. september 2014 af rakijovic

Du får, ikke for.

En rettet stil.

- - -

Vriendelikheid is net sinisme wat 'n jol gekry het! ◄ |||| ► Ljubaznost je samo cinizam što je dobio piće! ◄ ||||

► Prietenia este doar cinism care a băut puțin alcool ! 


Svar #4
14. september 2014 af youtubee (Slettet)

Hajde ba - samo ti govori sta zelis. Briga me. Ako nemozes pomoci ondaaaa byeeeee


Brugbart svar (0)

Svar #5
14. september 2014 af rakijovic

"Ne možeš" – u dvjema rijecima, draga.

- - -

Vriendelikheid is net sinisme wat 'n jol gekry het! ◄ |||| ► Ljubaznost je samo cinizam što je dobio piće! ◄ ||||

► Prietenia este doar cinism care a băut puțin alcool ! 


Svar #6
14. september 2014 af youtubee (Slettet)

Hajde ba jebi se


Brugbart svar (0)

Svar #7
14. september 2014 af rakijovic

Ti moraš da si Srpkinja...

- - -

Vriendelikheid is net sinisme wat 'n jol gekry het! ◄ |||| ► Ljubaznost je samo cinizam što je dobio piće! ◄ ||||

► Prietenia este doar cinism care a băut puțin alcool ! 


Brugbart svar (0)

Svar #8
15. september 2014 af Therk

Jeg ved egentlig ikke hvorfor de slaviske sprog virker så udbredte her på siden. Det kan ikke være fordi resten af os ikke må læse med, da Googles oversættelsesmaskine efterhånden har lært rigeligt til at kunne oversætte sammenhænge. Så hvad er meningen? Er det hjemlandsk stolthed, en trætheds- og opgivelsesfølelse af konstant at se ukorrekt dansk eller mere 'hipt' end at skrive på engelsk?

De, der spørger om hjælp herinde, er da det lyse potentiale på en mulig bedreskrivende generationsandel. Jeg kan, via. Facebook, nemt finde grupper, hvor folk staver værre end selv de værste tilfælde af dyslexia. Vi skal vel helst ikke skræmme dem væk herfra, hvor de har mulighed for at forbedre sig.

Hvad andet er: Hvorfor er der nu opstået en trend i at fornærme eller bliver stødt over folk, som skriver rettelser for indlæg herinde? Jeg har lagt mærke til at Stygotius og rajkijovic konstant skal lægge øre til dette ... Om #3 var rettet på din stil eller dit indlæg, #2, er vel det samme, youtubee: Du bliver gjort opmærksom på dine fejl og får at vide hvordan det rigtigt skal skrives - i, tilsyneladende, modsætning til din egen lærer (hvilken jeg i øvrigt ville gøre opmærksom på at du ikke får meget ud af responsmangel). Du kan eventuelt selv kigge din stil igennem for netop for/får-fejl, og om du har forkerte endelser (rette -- rettet). Hvis du rigtig vil lære af det til næste gang (som er endnu tættere på dit eksamenstidspunkt) så kan du uploade en del af din stil, hvor jeg, eller en anden, glædeligt skal finde typefejl for dig, som du kan lede resten af din stil igennem for.

Jeg beklager naturligvis eventuelle kommateringsfejl i ovenstående - at gå fra at bruge startkomma til at følge de anbefalede regler er åbenbart ikke ligetil.


Svar #9
15. september 2014 af youtubee (Slettet)

Ja cetnik? Malo morgen. Da slucajno nisi ti? 


Skriv et svar til: DANSK HJÆLP

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.