Privatlærer

Privatunderviser i EU-ret (JURA)

15. september 2014 af Maserati (Slettet)

Angående undervisning i EU – ret

Hvornår: Undervisningen kan tilbydes  fra d. 30/12/2014 med forbehold for at evt. eksamener rykkes frem.

Omfang: 3-4 konfrontationstimer om ugen med op til 2 forberedelsestimer til hver undervisningsgang, dvs. samlet set 8 timer om ugen. Du kan disponere over fordelingen af timer, som du ønsker.

Betaling: Vederlag for undervisning erlægges pr. gang, herunder 219 kr. pr. konfrontationstime og 119 kr. pr. forberedelsestime.

Min baggrund: Jeg er en jurastuderende på 1. semester af kandidaten. Jeg har meget stærke evner inden for faget EU – ret, hvilket understøttes af min karakter på 12 for eksamen og en personlig anbefaling fra en lektor ved Københavns Universitet. Desuden har jeg også tidligere undervisningserfaring i faget EU - ret.

Ved siden af jurastudiet arbejder jeg som sagsbehandler i Beredskabsstyrelsen, hvor jeg har erfaringer med udarbejdelse af juridiske notater, varetagelse af miljø-, bygge- og forvaltningssager, bemærkninger til høringer om lovforslag fra Folketinget, informationssøgning, vejledning, vidensdeling mellem mine kollegaer og kontorchefer, teamwork på tværs af faglige skel og forskellige typer af mennesker i organisationen.

Personlighed: Jeg er en ydmyg, let omgængelig og pligtopfylden jurastuderende.  Jeg motiveres i høj graf af faglige udfordringer og måder, hvorpå jeg kan udvikle mig som person, hvad enten det er fagligt eller menneskeligt.  Jeg befinder mig godt i et miljø, hvor jeg dels har muligheden for at lære fra mig og hjælp andre, og dels kan gøre det i faget EU - ret, som jeg har en brændende passion for. Ydermere værdsætter jeg at arbejde i et miljø, hvor menneskelige relationer er i centrum.


Brugbart svar (0)

Svar #1
05. marts 2015 af løkkego (Slettet)

Gælder dit tilbud stadig ?


Svar #2
05. marts 2015 af Maserati (Slettet)

Det gør det i høj grad.

Jeg kan kontaktes på tlf. 28710789.


Brugbart svar (0)

Svar #3
16. marts 2015 af løkkego (Slettet)

Super. Jeg kontakter dig imorgen.


Svar #4
09. juni 2015 af Maserati (Slettet)

Obs!

Undervisningen tilbydes løbende og ikke med forbehold for den nævnte dato i indlægget. Har derudover aktuel undervisningserfaring i faget, og er udelukkende blevet meget positivt evalueret af de elever, som jeg har undervist.

Jeg tilbyder også at agere som vejleder for studerende, der skriver bachelorprojekt i EU - ret. 


Brugbart svar (0)

Svar #5
22. marts 2017 af Salmas (Slettet)

Hej. 

Underviser du stadigvæk i EU-ret? 

Hilsen salma


Svar #6
22. marts 2017 af Maserati (Slettet)

Ja:)

Brugbart svar (0)

Svar #7
11. juni 2017 af mayla (Slettet)

Hej.

Underviser du stadig i EU-ret? Og hvor kan du kontaktes ud over her?


Svar #8
11. juni 2017 af Maserati (Slettet)

Underviser stadig i EU ret og kan kontaktes på tlf 28710789

Skriv et svar til: Privatunderviser i EU-ret (JURA)

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.