Privatlærer

Privatunderviser i EU-ret (JURA)

15. september 2014 af Maserati (Slettet)

Angående undervisning i EU – ret

Hvornår: Undervisningen kan tilbydes  fra d. 30/12/2014 med forbehold for at evt. eksamener rykkes frem.

Omfang: 3-4 konfrontationstimer om ugen med op til 2 forberedelsestimer til hver undervisningsgang, dvs. samlet set 8 timer om ugen. Du kan disponere over fordelingen af timer, som du ønsker.

Betaling: Vederlag for undervisning erlægges pr. gang, herunder 219 kr. pr. konfrontationstime og 119 kr. pr. forberedelsestime.

Min baggrund: Jeg er en jurastuderende på 1. semester af kandidaten. Jeg har meget stærke evner inden for faget EU – ret, hvilket understøttes af min karakter på 12 for eksamen og en personlig anbefaling fra en lektor ved Københavns Universitet. Desuden har jeg også tidligere undervisningserfaring i faget EU - ret.

Ved siden af jurastudiet arbejder jeg som sagsbehandler i Beredskabsstyrelsen, hvor jeg har erfaringer med udarbejdelse af juridiske notater, varetagelse af miljø-, bygge- og forvaltningssager, bemærkninger til høringer om lovforslag fra Folketinget, informationssøgning, vejledning, vidensdeling mellem mine kollegaer og kontorchefer, teamwork på tværs af faglige skel og forskellige typer af mennesker i organisationen.

Personlighed: Jeg er en ydmyg, let omgængelig og pligtopfylden jurastuderende.  Jeg motiveres i høj graf af faglige udfordringer og måder, hvorpå jeg kan udvikle mig som person, hvad enten det er fagligt eller menneskeligt.  Jeg befinder mig godt i et miljø, hvor jeg dels har muligheden for at lære fra mig og hjælp andre, og dels kan gøre det i faget EU - ret, som jeg har en brændende passion for. Ydermere værdsætter jeg at arbejde i et miljø, hvor menneskelige relationer er i centrum.


Brugbart svar (0)

Svar #1
05. marts 2015 af løkkego (Slettet)

Gælder dit tilbud stadig ?


Svar #2
05. marts 2015 af Maserati (Slettet)

Det gør det i høj grad.

Jeg kan kontaktes på tlf. 28710789.