Engelsk

Din karaktervurdering på denne stil?

16. september 2014 af BenjaminJF (Slettet) - Niveau: 10. klasse

Hej.

Jeg har for et par uger siden afleveret en engelsk stil, som jeg fik tilbage i dag. Eftersom min lærer er utrolig kritisk, synes jeg det er svært, at skrive en god stil med massere af spændende indhold.

Jeg blev ikke helt tilfreds med karakteren, som var baseret på gennemsnittet af to karakterer jeg fik. De to karakterer var indhold og sprog.

Jeg ville så gerne høre jeres mening om den. Måske give jeres karakter i indholdet og sproget. Tak på forhånd.

- Ved ikke om det er muligt at se, men jeg går i 9. klasse, hvilket I gerne må huske på, så jeres forventninger ikke er tårnhøje. Udover det, vil jeg gerne lige fortælle at denne udgave er den råe udgave, hvilket betyder at den ikke er rettet af min lærer endnu.

Vedhæftet fil: Engelsk Stil - 09-14.docx

Brugbart svar (0)

Svar #1
16. september 2014 af rakijovic

Du fik en stil tilbage, men den er ikke rettet endnu?

Hvaffernoet?

- - -

Vriendelikheid is net sinisme wat 'n jol gekry het! ◄ |||| ► Ljubaznost je samo cinizam što je dobio piće! ◄ ||||

► Prietenia este doar cinism care a băut puțin alcool ! 


Brugbart svar (0)

Svar #2
16. september 2014 af Andersen11 (Slettet)

#1

Trådstarter har vist fået stilen rettet og har også fået en karakter, men han ønsker åbenbart en (bedre) karakter her ved folkets domstol. Den vedlagte tekst er teksten uden lærerens kommentarer.


Brugbart svar (0)

Svar #3
16. september 2014 af Stygotius

Jeg ville give 4 for den besvarelse.  

(Karakteren 4 gives for den jævne præstation, der demonstrerer en mindre grad af opfyldelse af fagets mål, med adskillige væsentlige mangler.)


Svar #4
17. september 2014 af BenjaminJF (Slettet)

Hej Stygotius. Dit svar er desværre ikke brugbart, eftersom jeg spurgte efter en karakter for indholdet og for sproget.

Brugbart svar (0)

Svar #5
17. september 2014 af rakijovic

Hold da op! Den unge (#4) var vist ikke den skarpeste kniv i skuffen ...

- - -

Vriendelikheid is net sinisme wat 'n jol gekry het! ◄ |||| ► Ljubaznost je samo cinizam što je dobio piće! ◄ ||||

► Prietenia este doar cinism care a băut puțin alcool ! 


Skriv et svar til: Din karaktervurdering på denne stil?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.