Privatlærer

Matematik Undervisning Tilbydes København

17. september 2014 af Thomas mat.stud KU (Slettet)

Hey folkens, jeg er studerende på kandidatuddannelsen i Matematik, og jeg tilbyder mig selv som privatunderviser (i Københavns området self.). Hvis det bare er noget hjælp til en opgave eller over en længere periode så er jeg game, jeg har undervist privat i lang tid og elever plejer at være godt tilfredse. Man kan have svært ved at modtage viden fra en lærer af mange forskellige grunde, mit job er at indse hvordan du skal have stoffet formidlet, og så forklare.

Samtidig kan jeg nok også hjælpe med andre fag (men da jeg ikke har nogle dokumenterede kriterier opfyldt ville jeg ikke gøre det offentligt).

Fysik er anvendt matematik og jeg er vild med det, så vær ikke bange for at spørge.

Jeg taler flydende fransk og engelsk (vokset op på en international skole i Belgien).

Dansk- og engelskstile (blev optaget på forfatterhøjskole, men valgte matematik, det er bare federe).

Hvis du er interesseret så kontakt mig på min mail [email protected] eller bare kommentér dette opslag :)

Mvh. Thomas


Skriv et svar til: Matematik Undervisning Tilbydes København

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.