Engelsk

Først Essay, "Pool" Corey Campbell 2009

18. september 2014 af ShadH - Niveau: B-niveau

Jeg har nu skrevet mit først "essay" hvor vi har analyseret en novelle. Min lærer har gjort os opmærksomme på at hun ikke har så stort et fokus på grammatikken (men hvis der er noget som træder meget klart frem så sig til). Vi skal havde fokus på indholdet.

Vi skulle kigge på følgende

- Darla

- Darla and Jon's relationship

- The setting

- Main theme

- Ending

Vi skulle også kigge på topicsentences for hvert emne. DETTE ER SÅ VIGTIGT!! Vores lærer sætter meget stort fokus på det, da det er noget vi lige har startet op på og jeg vil gerne gøre et godt indtryk. Hvis der lige kunne indsættes et par topic sentences for et af de emner vi skulle ind på ville det være rart. Jeg vil på den måde kigge på det, få en ide om hvordan man gør også vende tilbage med et topic sentence for hvert emne som derefter kan kigges på og vurderes.

Mange tak på forhånd 

NB. Ignorer de manglende citater og sjusk i citationsteknik. Det sidder jeg og retter nu. Ville bare give mulgihed for at se indholdet hurtigst muligt, da afleveringsfristen nærmer sig.


Skriv et svar til: Først Essay, "Pool" Corey Campbell 2009

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.