Dansk

Filmanalyse af Player - Casper Christensen

23. september 2014 af Junker112 (Slettet) - Niveau: 10. klasse

Hej. 
Jeg sidder og skal lave en film analyse af Player og jeg skal svare på følgende: 


Her er opgaven til filmen "Player". Player   Filmanalyse:   Lav et resume af filmen: PlayerBeskriv filmens temaer.hovedtema.Undertemaer.Hvorfor tror du regissøren har valgt disse temaer?   Beskriv personerne:   Hvordan bliver hovedpersonen/erne præsenteret for publikum?Hvad for Du at vide om ham/dem?Hvad siger personerne om dem selv?Beskriv det ydre udseende.Hvordan udvikler personerne sig gennem filmen?Spiller skuespillerne på en overbevisende måde?

  Tid og miljø:   Hvornår skal filmen forestille at foregå? Virker miljøet realistisk i forhold til tiden?

Hvor lang tid strækker handlingen sig over? Hvordan er miljøet? Hvor skal filmen forestille at foregå?  

Genre: Hvad er det for en film? (spændings, komedie, familie, gyser, aktion, drama.)   Hvad er filmens budskab? (Skriv udførligt omkring dette.)

  Hvad synes du selv om filmen? (skriv udførligt omkring dette)   Tit ønsker man sig at kunne se ind i fremtiden. Hvad sker der videre i filmen?

Skriv selv fortsættelsen af filmen: ”Player”!   Det færdige produkt afleveres til bedømmelse.


Ved godt det ser rodet ud, men er der nogen der kan lave det eventuelt? Eller hjælpe mig - jeg har aldrig lavet en fimanalyse før. 


Brugbart svar (0)

Svar #1
24. september 2014 af linekr (Slettet)

Vi kan ikke lave en hel analyse for dig. Skriv noget selv, elller stil et mere konkret spørgsmål, der viser du i det mindste har set filmen og tænkt over nogle af spørgsmålene. 


Skriv et svar til: Filmanalyse af Player - Casper Christensen

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.