Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

Valg af fag og emne - panikker!

26. september 2014 af JPhine (Slettet)

Hej!

Vi er så småt begyndt at gå igang med SRP, og lige pt omkring valg af fag og emne.
Jeg skal have matematik, da det er mit studieretningsfag på A, men hvilket jeg ville kombinere det med er jeg lidt på bar bund.

Jeg skrev i fysikB/MatA til min SRO, omkring andengradspolynomiet, og selvom de 2 fag arbejder rigtig godt sammen, så er fysik ikke 100% min kop te ;)

Da jeg skal opereres på onsdag, går jeg glip af AL vejledning omkring valg af emne og fag, så søger nogle gode råd herinde fra, så jeg kan brainstorme selv. Så skriv alle de idéer i har! Er åben overfor alt!

Mine B og A niveau fag er:

Engelsk A
Fysik B
Kemi B
Historie A
Tysk B
 

Bare skriv løs. Alt kan bruges! ;)
På forhånd tusind tak!


Brugbart svar (0)

Svar #1
26. september 2014 af Joe11111 (Slettet)

Hvad med Mat A og Historie A ?:) (ved ikke hvad kravene til SRP er men tænker bare ud af boksen) noget historisk om noget mat matisk? .

- Græsk eller Ægyptisk matematik
- Tallenes historie
- Brug af matematik i krig



Svar #2
26. september 2014 af JPhine (Slettet)

Ja tænkte faktisk lidt på det, efter jeg så nogle andre også havde skrevet Mat/historie, men syntes det er svært..

Brugbart svar (0)

Svar #3
27. september 2014 af CarstenMatsson (Slettet)

Du bør klart ikke vælge noget du synes er svært. Der er ikke noget galt i at vælge noget mere traditionelt hvis det betyder at du til gengæld skriver en god opgave.


Skriv et svar til: Valg af fag og emne - panikker!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.